Najbolji tajmer za kuvanje testenine: Ljudi masovno isprobavaju novi način spremanja ručka
Da li i dalje koristite tajmer za kuvanje testenina? Tako je bilo prošle godine. Sada sve što treba da uradite da biste dobili savršenu testeninu jeste da čekate da muzika stane
Da i tradicionalne industrije moraju da se okrenu digitalnom načinu poslovanja odavno je mantra kojom se rukovode menadžeri mnogih kompanija.
Ne samo da moraju da menjaju način poslovanja, već i da probaju da budu najbolji u tome. Trendove bi trebalo da diktiraju, a ne da prate.
Da je shvatila poentu, dokazala je italijanska kompanija Barilla. Oni su otvorili profil na Spotify-u i plejliste za svaku vrstu testenine, plejlista traje tačno onoliko koliko je potrebno toj vrsti testenine da se skuva.
Kakav marketing? Zar ne?
Brendovi uvek traže nove i drugačije načine za interakciju sa svojim kupcima, a kompanija za testenine je ipak otišla korak dalje. U prilično pametnoj kampanji, Barilla se udružila sa Spotify kako bi kreirala osam plejlista koje su savršeno tempirane da traju dovoljno dugo da osiguraju da se vaša testenina skuva onako kako bi trebalo po starom receptu.
Plejliste sa imenima poput Fusilli ili Penne trajaće svaki put onoliko koliko je potrebno za kuvanje odgovarajućih testenina u skladu sa uputstvima na kutiji. Svaka plejlista traje između 9 i 11 minuta, u zavisnosti od testenine koju kuvate, a prati je i neko privlačno umetničko delo međunarodno priznatih umetnika.
- Stvarni tajmer za kuhinju na Spotify koji pretvara čekanje u priliku da slušate dobru muziku, zabavljate se i otkrivate naslove plejlista, koje je ilustrovalo osam italijanskih umetnika međunarodnog kalibra - rekao je portparol kompanije.
(Telegraf Biznis)