Reno je predstavio novi, moderan logo: Kako vam se dopada?
Takođe, francuski gigant ima plan da se pozicionira kao tehnološka i uslužna marka koja se temelji na čistoj energiji
Supermini električni auto Zoe (sa petoro vrata), francuske kompanije Reno (Renault), dobio je novi logo koji se već prikazuje na TV reklamama u toj zemlji, kao i na društvenim mrežama.
Nova oznaka je najpre predstavljena u januaru ove godine, tokom promovisanja strategije Renaulution, i još tada je krasila prednju masku modela Reno 5 Prototype.
Kako navode iz kompanije, aktuelni logotip svojim inovativnim, živopisnim i savremenim dizajnom "imitira" Nouvelle vague, ideju kojom Reno želi da unese modernost u auto-industriju.
Takođe, francuski gigant ima plan da se pozicionira kao tehnološka i uslužna marka koja se temelji na čistoj energiji. Od juna 2021. novi logo će osvanuti i na drugim internet platformama, a od 2022. krasiće nove Renoove modele i prodajne salone.
Inače, ovih dana stiže još novosti iz Renoa. Naime, društvo "Renault S.A." je prodalo ceo svoj udeo u "Daimleru", tj. blizu 16,5 miliona deonica, koje predstavljaju 1,54% osnovnog kapitala nemačke korporacije.
Kompanija Reno osnovana je 1898, a u prošloj godini je zabeležila značajne gubitke zbog pandemije. Kako su izvestili, "u 2020. su poslovali s rekordnim neto gubitkom od osam milijardi evra", dok najavljuju da ih čekaju nove muke u tekućoj godini.
Ipak, dešavaju se i pozitivne promene. Auto-industrija se postepeno oporavlja, a dok kompanije čekaju malo duže na čipove - zbog nestašice, sve više se okreću ideji vozila na baterije.
(Telegraf Biznis)