Neverovatan obrt: Posle meseci strogih mera, stiže "leto ljubavi". Kakve to veze ima sa biznisom?
Kako se navodi, popularne aplikacije za upoznavanje očekuju mnogo od masovne vakcinacije
Možete li da povežete vakcinaciju, kovid-19, samce i aplikacije kao što su Tinder i Hinge? Vezuje ih novi fenomen - "leto ljubavi". A kako se to prenosi na biznis?
Tako što zbog masovne vakcinacije širom sveta i popuštanja epidemioloških mera, vlasnik pomenutih aplikacija - Match Group - očekuje mnogo bolje prihode. Oni veruju da će mere koje se sada uvode dovesti do "leta ljubavi", odnosno većeg zbližavanja nego 2020.
Kompanija sa sedištem u Dalasu predviđa da će prihodi u drugom kvartalu (april-jun) 2021. iznositi između 680 i 690 miliona dolara, što je od 22 do 24 odsto više nego u istom periodu lani.
To čak nadmašuje i očekivanja analitičara u anketi "Refinitiv"-a koji prognoziraju da će prihodi "Match"-a iznositi 678,8 miliona dolara.
U pismu akcionarima, izvršni direktor Šar Dubej i finansijski direktor Geri Svidler kažu da su "zadovoljni kako je počela 2021. godina i optimistično smatraju da će se i u ostatku godine zadržati ovaj zamah".
Pozitivne prognoze se naslanjaju na rast prihoda u prvom tromesečju, od 23 posto, i na 668 miliona dolara. Dakle, početkom tekuće godine prosečni broj pretplatnika na aplikacije Tinder i Hinge uvećan je 12%, i dostigao je nivo od 11,1 milion.
U prva tri meseca neto dobit je iznosila 173,8 miliona dolara, ili 57 centi po deonici. Poređenja radi, u istom periodu 2020. ostvaren je gubitak od 174,4 miliona dolara.
(Telegraf Biznis)