Neverovatan obrt: Posle meseci strogih mera, stiže "leto ljubavi". Kakve to veze ima sa biznisom?

Kako se navodi, popularne aplikacije za upoznavanje očekuju mnogo od masovne vakcinacije

Foto: Freepik

Možete li da povežete vakcinaciju, kovid-19, samce i aplikacije kao što su Tinder i Hinge? Vezuje ih novi fenomen - "leto ljubavi". A kako se to prenosi na biznis?

Tako što zbog masovne vakcinacije širom sveta i popuštanja epidemioloških mera, vlasnik pomenutih aplikacija - Match Group - očekuje mnogo bolje prihode. Oni veruju da će mere koje se sada uvode dovesti do "leta ljubavi", odnosno većeg zbližavanja nego 2020.

Kompanija sa sedištem u Dalasu predviđa da će prihodi u drugom kvartalu (april-jun) 2021. iznositi između 680 i 690 miliona dolara, što je od 22 do 24 odsto više nego u istom periodu lani.

To čak nadmašuje i očekivanja analitičara u anketi "Refinitiv"-a koji prognoziraju da će prihodi "Match"-a iznositi 678,8 miliona dolara.

U pismu akcionarima, izvršni direktor Šar Dubej i finansijski direktor Geri Svidler kažu da su "zadovoljni kako je počela 2021. godina i optimistično smatraju da će se i u ostatku godine zadržati ovaj zamah".

Pozitivne prognoze se naslanjaju na rast prihoda u prvom tromesečju, od 23 posto, i na 668 miliona dolara. Dakle, početkom tekuće godine prosečni broj pretplatnika na aplikacije Tinder i Hinge uvećan je 12%, i dostigao je nivo od 11,1 milion.

U prva tri meseca neto dobit je iznosila 173,8 miliona dolara, ili 57 centi po deonici. Poređenja radi, u istom periodu 2020. ostvaren je gubitak od 174,4 miliona dolara.

Video: Kako da budete produktivnji na poslu: Robot Buddy zna sve odgovore

(Telegraf Biznis)