Najtraženiji brend u svetu automobila: Mogu li Srbi da ga priušte?
Na listi 5 najpopularnijih marki automobila, prva tri mesta su ista za ceo svet i Evropu, ali se situacija onda menja...
Ako uzmemo u obzir skupocene, luksuzne, i super moderne sportske automobile, možemo reći da je u razvijenijem delu svetu marka BMW neka "zlatna sredina" (na skupljoj strani), naravno, zavisno od modela.
Ipak, to nije automobil koji većina građana naše zemlje može da priušti, ali jeste najtraženiji brend - globalno. Naime, firma "Holts Auto" je godinu dana pratila - koji pojam vezan za auto-industriju - ljudi najčešće upisuju u pretragu na Guglu.
Pomoću alata Google Keyword Planner došli su do zaključka da je to reč BMW. U pitanju je nemački proizvođač vozila, osnovan 7. marta 1916. godine u Minhenu. Kompanija i danas ima sedište baš u tom gradu. Tokom krizne 2020. godine, prijavili su zaradu od skoro 99 milijardi evra.
Bavarski proizvođač je najpopularniji u čak 137 država sveta, drugo mesto zauzima Tojota, zatim Tesla, a onda Ševrolet. U Evropi je situacija, međutim, malo drugačija: na prvom mestu ostaje BMW, Tojota i Tesla takođe zauzimaju drugo, odnosno treće mesto, ali onda slede Ferari i Folksvagen.
BMW se dobro kotira i kada je reč o tome koji modeli najlakše prolaze na tehničkom pregledu: Hyundai Ioniq (2017. - ) je zauzeo prvo mesto na listi, sa rezultatom od 96,18 odsto. Na drugom mestu se našao BMW i8 (2014. - 2020.) sa 95,97 odsto testiranih je u odličnom stanju.
(Telegraf Biznis)