Povratak na Telegraf.rs
Info
IT Biz
Agro
Karijera
Nekretnine
Novčanik
Bizcast
Kolumna
Green Energy
Za ispravno funkcionisanje sajta, molimo Vas aktivirajte Javascript.
Markets
by TradingView
Tema: Brend
Još jedan gigantski brend odlazi iz Rusije: Obustavio prodaju i reklamiranje
1
0
Kim Kardašijan zaradila milion dolara govoreći na konferenciji hedž fondova: Očarala i Harvard
0
0
Influenserka vređala klijentkinju, Jafa joj dala otkaz, šta da očekuje konobarica koja pljuje u plazma šejk?
0
24
Francuski gigant prodaje biznis u Rusiji: Imovina vredna 200 miliona evra
0
2
Otkriven najmoćniji ruski brend: Nema veze sa naftom, a premašio je i Ferari
0
8
Telegraf i Aeronautica Militare vam poklanjaju popust za Crni Petak
0
0
Šta je ključ uspešnog biznisa? 7 lekcija koje mogu da naprave iskorak vašeg brenda na tržištu
2
8
Najpoznatija rijaliti zvezda otvorila vrata svoje kancelarije: Ovde radi Kim Kardašijan
1
3
EKSKLUZIVNO Direktor u PPF o tome zašto je Telenor postao Yettel, šta čeka korisnike u Srbiji, o smrti Kelnera
8
16
Video
Sve iz rubrike Video
Kompanija koja pravi čips Pringles, cepa se na tri dela
4
0
Zajedno nemaju ni 18 godina, a zarađuju "ozbiljnu" lovu: Braća pletenje, koje im je hobi, pretvorili u biznis
0
1
Veš, tašne, farmerke - cena ženske odeće skočile su enormno: Postoji razlog
3
6
Da li je teže biti maneken ili direktor: Milan Miličić otkriva gde je najveći stres i šta je "brendopedija"
0
31
Kraljica lansirala brend bio proizvoda: Sada može da uživa u burgerima, uz svoj novi prilog
1
1
Daimler AG od 1. februara i zvanično menja naziv
0
1
Kako je Džesika Simpson povratila svoje ime? Prodala pa otkupila svoj brend, nakon žustre borbe
0
0
Fejsbuk menja ime? Metaverzum im je nova "opsesija"
1
2
Kultne "kroksice" od 12 ili 50 dolara? Kompanija tuži supermarkete redom zbog kopiranja obuće
3
1
Da li će ime Željka Obradovića biti motiv velikim kompanijama da konačno sponzorišu naše klubove?
61
15
Anđeli postaju ambasadori: Kako je nastao čuveni brend, često osporavan u javnosti?
2
0
Šta se krije iza Ronaldovog sklanjanja Koka Kole, i da li ovo može da uništi jedan brend?
42
15
1
2