Total Serbia investira u auto perionice
TOTAL WASH, globalni koncept primenjen na 4 kontinenta i omiljeni brend perionica u Francuskoj, stigao je u Srbiju
Total Serbia, filijala francuske energetske kompanije Total, otvorila je prvu samouslužnu auto-perionicu u Srbiji pod brendom TOTAL WASH, realizovanu u saradnji sa izabranim partnerom.
TOTAL WASH koncept postoji od 2012. godine kao zaseban brend perionica, nastao iz dugogodišnjeg iskustva u segmentu pranja automobila na pumpama. Danas broji preko 2.300 objekata u 46 zemalja sveta, a nekoliko godina zaredom osvaja nagrade za najbolji brend perionica u Francuskoj[1].
Prva TOTAL WASH perionica u Srbiji otvorena je u Kovinu, u partnerstvu sa TOTAL QUARTZ Auto Servisom "Gulan", u čijoj se neposrednoj blizini nalazi. Na ovaj način koncipirana ponuda korisnicima pruža mogućnost kompletnog održavanja automobila na jednom mestu, gde pored pranja automobila, mogu koristiti usluge auto-servisa i prodavnice auto-delova i opreme.
Među prisutnima na otvaranju bili su i predstavnici kompanije Total u Srbiji.
- Izuzetno me raduje se što smo započeli sa primenom TOTAL WASH koncepta na ovim prostorima. Cilj na globalnom nivou nam je da se do 2025. proširimo na 50 zemalja i 3.000 objekata, a Srbija doprinosi našoj strategiji u regionu. TOTAL WASH je danas brend za sebe, u Francuskoj je svakako omiljeni brend perionica. Nadamo se da će svi koji posete novootvoreni objekat biti u prilici da se uvere u zbog čega je to tako i da će, jednom kada nam ukažu poverenje, TOTAL WASH postati deo njihove rutine - izjavila je Prisilija Dubokaž, direktorka kompanije Total za tržišta Srbije, Hrvatske i Slovenije.
Prema rečima Nikole Markovića, menadžera projekta, ovo je prva investicija tog tipa u našoj zemlji, ali Total ne planira da se tu zaustavi.
- Nakon što smo 2017. pokrenuli jedinstveni koncept auto servisa TQAS i do sada podržali preko 30 partnera širom zemlje, zadovoljstvo mi je što smo u mogućnosti da proširimo asortiman usluga i što smo danas tu na otvaranju prve TOTAL WASH perionice u Srbiji. Svi zainteresovani koji poseduju odgovarajuću poziciju i vide potencijal za razvoj partnerstva u poslovanju nam se mogu javiti. U obzir dolaze prometne i pristupačne lokacije na kojima je moguće izgraditi perionicu, kao samostalan objekat ili u sklopu već postojećih sadržaja. Total Serbia je odlučan u svojoj nameri da nastavi da pruža visok kvalitet kako proizvoda, tako i usluga - ističe Marković.
U ponudi je moderna infrastruktura dizajnirana za optimalno pranje i održavanje svakog vozila. Brzo i efikasno pranje, kao i lako i precizno čišćenje unutrašnjosti vozila, sada su dostupni i pod brendom TOTAL. Auto-perionica je na raspolaganju koricnicima 24 h svakog dana.
Zoran Gulan, Totalov partner na TOTAL WASH i TQAS projektu, ovom prilikom je dodao da sa dve zatvorene pozicije za automobile i jednom otvorenom koja pruža mogućnost pranja lakih teretnih vozila i radnih mašina, perionica u potpunosti zadovoljava potrebe građana Kovina.
[1] Rangiranje u Francuskoj za 2019. i 2020. godinu utvrdili časopis Capital i institut Statista. Studija sprovedena u Francuskoj obuhvatila je 20.000 potrošača, sa brendovima grupisanim po kategorijama.
(Telegraf.rs/PR)