Nasleđe direktne prodaje: Borba protiv nezaposlenosti i osposobljavanje preduzetnika
Direktna prodaja ima bogato i jedinstveno nasleđe za koje mnogi ljudi ne znaju. U stvari, reč je o industriji koja je počela da se razvija uporedo sa razvojem civilizacije. Često se naziva ‘društvena prodaja’ jer podrazumeva direktan odnos između Distributera i konzumenta. Direktna prodaja je koncept gde konzumenti imaju priliku da proizvode nabave direktno od dobavljača, bez uključivanja treće strane u maloprodaji
U direktnoj prodaji, poslovno orijentisani pojedinci se okupljaju u cilju prodaje proizvoda. Svi oni rade nezavisno ali su deo iste kompanije koja se bavi proizvodnjom i distribucijom proizvoda koje su odabrali da prodaju. Ovi prodavci imaju pogodnost da svoje poslovanje vode prema sopstvenim uslovima, uspostavljaju čvrste odnose sa svojim konzumentima i budu sami svoj šef. Oni često na početku svoje poslovanje razvijaju zahvaljujući preporukama i naravno ugledu kompanije. Pojedini prodavci direktne prodaje su toliko uspešni da mogu da preuzmu članove drugih timova kako bi svojim konzumentima pružali bolju uslugu. Jedinstven poslovni model direktne prodaje postaje sve popularniji u celom svetu.
Istorija i razvoj direktne prodaje
Iako deluje kao relativno nov koncept, direktna prodaja je skoro stara koliko i sama civilizacija. Lovci su nekada svoju robu direktno razmenjivali sa kupcima u cilju prodaje – nije postojala treća strana u maloprodaji. Danas, osnovna premisa direktne prodaje, lične maloprodaje, ostaje ista, ali ne postoji razmena. Prodavci uspostavljaju odnos sa kupcima u cilju prodaje proizvoda, izbegavaju treću stranu i uživaju veće marže. Direktna prodaja u kojoj postoje prepreke koje je relativno lako prevazići privlači preduzetnike, otvara radna mesta i ima potencijal da unapredi život mnogih ljudi.
U 17. veku trgovci su vršili razmenu robe, a prodavci su krajem 18. veka išli od vrata do vrata. Od tada, direktna prodaja se neprestano razvijala sa tehnologijom, a posebno internet. Danas, prodavci direktne prodaje mogu da iskoriste značaj veb-sajtova i društvenih medija u cilju povećanja prodaje, što se ne razlikuje od prodaje po preporuci. Većina prodavaca direktne prodaje modernog doba koristi platforme društvenih medija gde kupci mogu da ih zaprate i gde podstiču postojeće kupce da objavljuju kritike i preporuke u cilju povećanja prodaje i kako bi imali pristup novim tržištima.
Preko 90% preduzetnika koji započnu sopstveni posao doživi neuspeh u prve dve godine od početka obavljanja delatnosti. Preduzeća koja se bave direktnom prodajom, s druge strane, sprovode istraživanja, oglašavaju se, imaju promocijske programe, pružajući preduzetnicima veliku podršku i bolju potporu.
Uprkos tome što se ovaj poslovni model često smatra prilikom za žene preduzetnice, poslednji statistički podaci pokazuju da se muškarci takođe interesuju za direktnu prodaju u pogledu karijere.
Mogućnost dodatne zarade uz pomoć svetski ugledne kompanije kao što je Herbalife Nutrition pomaže ljudima da preuzmu kontrolu nad svojom budućnošću preko 40 godina i nastaviće u budućnosti. Putem uspeha direktne prodaje, sve više i više ljudi će moći da dopuni svoju zaradu ili pokrene posao, što će zauzvrat omogućiti dodatne prilike za zaposlenje – nešto što je mnogim zemljama potrebno, posebno onim koje se bore protiv nezaposlenosti.
Naposletku, direktna prodaja je dinamična industrija koja se neprestano razvija, a što je najvažnije, vodi računa o potrebama konzumenata koje se stalno menjaju. Budućnost je nepredvidljiva, ali oni koji iskoriste prednosti potrošačkih trendova i inovativne tehnologije, će bez sumnje ubirati plodove.
Više informacija o jedinstvenoj Herbalife Nutrition poslovnoj prilici saznajte OVDE.
(Telegraf.rs/PR)