Ako ste kupili Maxim ormar, kontaktirajte Emmezetu: Vrši se zamena vrata iz bezbednosnih razloga
Kompanija ističe da su im bezbednost i kvalitet njihovih proizvoda prioritet
Sigurnost i zadovoljstvo kupaca kompaniji Emmezeta su najbitniji, zato pozivaju sve koji su u njihovim prodavnicama kupili ormar Maxim (kodovi 627958, 627959,627960), u periodu od oktobra 2020. do juna 2021. godine, da ih kontaktiraju, kako bi dogovorili zamenu vrata ormara.
"Zbog primljenih informacija da ogledalo na navedenom modelu ormara klizi, odnosno spušta se, molimo kupce da iz sigurnosnih razloga i predostrožnosti provere ogledalo na vratima ormara. Ukoliko primetite pomeranje ogledala i odstupanja ogledala u odnosu na stanje kada je ormar kupljen, kontaktirajte nas u bilo kom trenutku kako bismo dogovorili zamenu vrata. Izvinjavamo se zbog eventualnih neprijatnosti", saopšteno je.
Emmezeta ističe da su im "bezbednost i kvalitet njihovih proizvoda prioritet, te da je preventivna i brza reakcija po prijemu upozorenja važna, kako bi se predupredile potencijalne neugodnosti".
Za više informacija kontaktirajte kompaniju na broj telefona 011 22 59 211 ili na mejl adresu c.operater@emmezeta.rs.
(Telegraf Biznis/PR)