Tajna je u sendviču s piletinom: Kako da povećate prodaju ako vodite biznis brze hrane
Prihodi Mekdonaldsa dostigli su nivo od 5,9 milijardi dolara u drugom tromesečju, nadmašivši tako prognoze s Volstrita
Gigant iz domena brze hrane, najpoznatiji na svetu, ima jasnu strategiju za unapređenje poslovanja i drži je se: to su obroci kreirani u saradnji sa slavnim ličnostima (celebrity meal strategy) i obnovljena serija sendviča sa piletinom.
Prodaja u američkim lokalima Meka, otvorenim najmanje 13 meseci, skočila je 25,9% u prošlom kvartalu, koji se završio 30. juna. Taj rezultat je nadmašio očekivanja analitičara.
U odnosu na isti period 2019. godine, dok pandemija još nije zahvatila svet, prodaja u istim restoranima Mekdonaldsa porasla je 14,9%. Iz kompanije kažu da su im BTS obrok i hrskavi pileći sendvič pomogli da napreduje u prethodnom kvartalu.
BTS obrok nastao je u saradnji sa istoimenim (Bangtan Boys) sedmočlanim boy bendom iz Južne Koreje. Kada je reč o sendviču sa piletinom, to je vrsta jela koju kupci, globalno, obožavaju. Američki lanac je, inače, BTS obrok počeo da prodaje u maju, u vremenski limitiranoj seriji.
Obrok podrazumeva 10 komada pilećih medaljončića (Chicken McNuggets), srednje pakovanje pomfrita, Koka-Kolu, kao i dva umaka - slatki čili i Cajun.
Ovo je, inače, prva selebriti saradnja koja je odjeknula globalno, u smislu prodaje. TV reklamiranje BTS obroka je svakako doprinelo popularnosti. Pre saradnje sa ovim bendom, Mek je sarađivao sa kolumbijskim muzičarem Džej Balvinom (J Balvin) i američkim reperom Trevisom Skotom.
Te saradnje su dokaz da div iz oblasti brze hrane definitivno ne treba da manje svoju strategiju. Naime, obrok reklamiran uz ime Trevisa Skota bio je toliko uspešan - da je nestao na nekim lokacijama.
Kompanija je u februaru lansirala i svoju dugo očekivanu liniju sendviča sa piletinom. Na tom polju, pritom, ima jaku konkurenciju, budući da su Wendy's, Burger King i ostali unapredili svoju ponudu ove godine. Mek je istakao i da su im na putu ka rastu u ovom kvartalu pomogle veće količine porudžbina i povećane cene.
Prihodi Mekdonaldsa dostigli su nivo od 5,9 milijardi dolara u drugom tromesečju, nadmašivši tako prognoze s Volstrita. Globalno, prodaja u restoranima koji su otvoreni najmanje 13 meseci porasla je za 40,5%.
(Telegraf Biznis)