"Poskupljenje je neizbežno": Stiže talas većih cena i za ove proizvode

Zbog rasta cena celuloze i problema u lancima snabdevanja, iz švedske kompanije kažu da cene higijenskih potrepština moraju biti uvećane

Foto: Freepik

Jedan od najvećih svetskih proizvođača higijenskih potrepština za široku potrošnju, švedska firma Essity, upozorava kako namerava da poveća cene proizvoda poput toalet papira i ubrusa.

Viši menadžer u kompaniji, po čijim okriljem su poznati globalni brendovi, kaže da će se "potrošači uskoro i sami uveriti u rast cena higijenskih papirnatih proizvoda".

- Da bismo nadomestili trendove troškova, moramo podići cene za ukupno gotovo 20 posto - rekao je Volker Zöller za nemački portal T-Online.

Kako je dalje naveo: "Ovo što se događa u našoj industriji u poslednjih nekoliko nedelja više nije normalno". Pre svega misli na rashode vezane za sirovine i potrošnju energije.

Ističe da su posebno skočile cene celuloze i dodaje da problemi u lancima snabdevanja i transportu - dodatno pogoršavaju poteškoće sa kojima se ova firma suočava.

Podsećamo, nema izgleda da će cene u domenu usluga transporta i logistike pasti u 2022. godini.

Zöller kaže da su se cene u oblasti logistike u nekim situacijama uvećale za čak četiri puta. "U sledećih nekoliko meseci situacija se neće poboljšati, te su poskupljenja neizbežna".

Kaže i da pregovori sa trgovcima već traju.

- Sa većinom klijenata imamo otvorene ugovore, da bismo mogli što brže da reagujemo. Ali, hitno bi trebalo da prilagodimo čak i one dugoročne - istakao je.

Video: Direktor Air Monenegro za Telegraf o rezultatima nove crnogorske avio-kompanije i budućim planovima

(Telegraf Biznis)