Kristina je umesto pošiljke na adresi dobila sms: Nakon žalbe, dobila je ovo objašnjenje

"Zbog velikog obima prispelih post ekspres pošiljaka za dostavu, dostavljač nije bio u mogućnosti da sve pošiljke uruči u propisanim rokovima", navodi se u delu odgvora

Foto: Shutterstock

Novogodišnji praznici su nam pred vratima, što znači da su mnogi već u potrazi za najboljim poklonima za svoju porodicu, prijatelje, kolege. Iako je situacija nešto lagodnija u odnosu na prošlu godinu, kada je reč o odlasku u tržne centre i prodavnice, "onlajn" kupovina i dalje je ostala popularan način da se namirite i na kućnu adresu dobijete sve što vam treba. Ovo, pak, za kurirske službe i poštare znači pune ruke posla.

Zbog toga, mnogi građani su ovih dana imali probleme ukoliko su očekivali poštara na svojoj kućnoj adresi.

- Naručila sam torbu post ekspresom. Čekala sam poziv kurira, ali mi je umesto toga stigla sms poruka u kojoj je pisalo da paket podignem u lokalnoj pošti. Nije mi rečeno zbog čega. Kada sam otišla, rekli su mi da dostava nije ni pokušana i da je to verovatno zbog nedostatka kurira koji imaju previše posla u ovo doba godine - objašanjava za Telegraf Biznis čitateljka Kristina P, dodajući da je pre odlaska u poštu uputila primedbu putem mejla.

Ubrzo je stigao i odgovor da je kontaktirana upravnica pomenute pošte, radi provere činjenica i okolnosti u vezi sa prekoračenjem roka uručenja post ekspres pošiljke.

"Na osnovu izveštaja koji nam je dostavljen, utvrđeno je da zbog velikog obima prispelih post ekspres pošiljaka za dostavu, dostavljač nije bio u mogućnosti da sve pošiljke uruči u propisanim rokovima. Molimo Vas, da uvažite naše izvinjenje zbog prekoračenja roka za prenos i uručenje predmetne pošiljake", stoji u odgovoru Pošte, uz napomenu da je moguće u najbližoj pošti podneti zahtev za naknadu štete.

Kako se navodi, tom prilikom je neophodno priložiti primerak adresnice za pošiljku, i popunjen obrazac "Zahtev za naknadu štete", koji se dobija na licu mesta.

"Drugi način je dostavljanje dokumentacije na adresu: Javno preduzeće 'Pošta Srbije', Beograd, Funkcija usluga, Takovska 2, 11120 Beograd, PAK 135403 ili se skenirana dokumentacija može dostaviti na imejl adresu usluge@posta.rs. Reklamaciju za prekoračenje roka za prenos i uručenje pošiljke možete podneti u roku od 60 dana od dana predaje pošiljke", navodi se.

Takođe, svi koji žele da se upoznaju sa svojim pravima, kada je reč o korišćenju usluga "post ekspresa", to mogu učiniti sa sajtu www.postexpress.rs.

(Telegraf Biznis)