Ferdinand knedle: Carski biznis

Kada je trebalo svoju decu da obraduje poslasticom, Lana Nedeljković pravila bi im knedle. Kada bi joj posao u banci oduzimao previše vremena, knedle je htela da kupi. Nije imala gde. Tako se rodila ideja za biznis. Dala je otkaz u banci i bacila se na knedle

Foto: Vlastimir Ilić

- Krenula sam od pretraživanja na internetu. Pročitala sve što se o knedlama moglo naći. Različite recepture, tehnologiju i vrste - seća se početka.

Danas je njen brend prepoznatljiv. Za Ferdinand knedle svi znaju. "Ako hoćete da se osećate kao car, pojedite knedle", to je slogan, inspirisan austrijskim carem Ferdinandom koji je obožavao ovo jelo.

- S obzirom na to da nisam iz sveta gastronomije, bitna stvar je bila da se spojim sa kvalitetnim ljudima iz te branše. Krenuli smo sa jednim tehnologom i jednim čovekom zaduženim za krompir - govori.

Kuvari će reći kako knedle uopšte nije lako spremiti, iako izgledaju jednostavno. "Smesa od krompira treba da bude idealna, punjenje i ukusi dolaze kasnije".

Govoreći o preduzetništvu, Lana priča da je važan deo njenog poslovanja bio traženje i pronalaženje mladih i kreativnih ljudi. "Onih koji žele da isprate novitete i prilagode ih postojećem".

Ferdinand knedle nude više od 17 različitih ukusa, ima i slanih. Ljudi najčešće biraju klasiku. "Knedla sa šljivama nam je najprodavaniji proizvod. Ja sam veliki fan pistaća", poručuje vlasnica.

Foto: Marko Đoković

- Razvoj ženskog inovacionog preduzetništva i podrška preduzetnicama jedan je od prioriteta Vlade Republike Srbije. Žene su pokretačka snaga mnogih kompanija, i u periodima krize i u periodima rasta, ali i oslonac svake porodice i društva u celini. Upravo iz tog razloga, nastavićemo sa podrškom svim inicijativama koje su usmerene ka većem uključivanju žena u inovaciono preduzetništvo - Dr Nenad Popović, ministar zadužen za inovacije i tehnološki razvoj u Vladi Republike Srbije.

(Telegraf.rs/PR)