Pljušte predlozi za ime našeg brzog voza: Ovo su svi detalji konkursa, ko i kako može da se prijavi
Konkurs je izazvao veliko interesovanje građana pa je i našoj redakciji stiglo mnoštvo zanimljivih predloga za ime brzog voza
Brzi voz koji će od marta saobraćati na relaciji Beograd-Novi Sad samo je jedan od brojnih koji će u budućem periodu povezivati i druge gradove u Srbiji i susedne zemlje (Budimpešta). Pobedničko rešenje konkursa koje organizuje ,,Srbija voz“ pod nazivom ,,Pusti inspiraciju da te vozi“ , odnosno naziv i logo voza, biće deo novog brenda kojima će se ovi vozovi diferencirati u odnosu na vozove koji saobraćaju manjom brzinom ili u toku vožnje imaju više stanica.
Na ovaj način se primenjuje evropska praksa, imajući u vidu da su vozovi velike brzine u Italiji poznati kao Frecciarossa, u Francuskoj kao TGV, a u Nemačkoj kao ICE.
Konkurs je izazvao veliko interesovanje građana pa je i našoj redakciji stiglo mnoštvo zanimljivih predlgoa. Međutim, samo prijave koje zadovoljavaju uslove će biti u trci za nagradu od 1.000.000 dinara, a evo kako da se prijavite:
Na konkurs se mogu prijaviti domaća fizička i pravna lica, pri čemu je neophodno ispuniti sve uslove navedene na sajtu www.pustiinspiracijudatevozi.rs.
Neka od pravila su da logo i ime brzih vozova treba da ilustruju njegove vrednosti (brzina, jedinstvenost, originalnost, savremenost), ime mora biti integrisano u logotip, dostavljeno rešenje treba da sadrži logo sa nazivom u vektorskom formatu u pdf-u, kao i jednobojnu varijantu i negativ, a uz naziv brzog voza potrebna je i specifikacija tipografije.
Učesnicima konkursa se preporučuje da prilikom izrade rešenja koriste nacionalne boje Republike Srbije. Potrebno je dostaviti i šifre boja (CMYK, RGB i HEX) korišćenih za izradu rešenja, kao i grafički primer aplikacije na vozu na osnovu fotografija koje se mogu preuzeti sa sajta konkursa.
Rešenje mora biti originalno delo autora i ne sme sadržavati delove drugog autorskog dela. Takođe, ne sme na bilo koji način biti u suprotnosti, odnosno kršiti važeće pravne propise i ne sme predstavljati uvredu, diskriminaciju ili prouzrokovati neprijatnost za bilo koga.
Nepotpune i neodgovarajuće prijave se neće uzimati u obzir.
Stručni žiri koji će odabrati pobedničko rešenje čine predstavnici kreativne industrije Srbije: Ivan Stanković, jedan od najvećih autoriteta u oblasti marketinga u regionu, Nataša Filipović, direktor kreativne agencije Ovation, Nebojša Babić, vodeći regionalni vizuelni umetnik i fotograf, Petar Strugar, ambasador platforme ,,Srbija stvara“ i Milorad Milinković, reditelj i predstavnik kreativne industrije Srbije.
Konkurs je otvoren od 1. do 21. februara 2022. godine, a pobedničko rešenje će biti proglašeno 3. marta 2022. godine.
(Telegraf Biznis)