Gigant predstavio novu reklamu za ženske potrošače: Pogledajte spot, kažu da je skroz atipična
Spot je očigledno trebalo da privuče pažnju i, što nije iznenađujuće, postao je viralan
Adidas će uskoro predstaviti novu liniju sportskih grudnjaka, ali jedna od njegovih reklama uopšte ne stavlja u prvi plan aktuelni proizvod, tačnije, ne prikazuje ga.
Umesto toga, gigant je na Tviteru podelio video snimak u kojem su različite žene, ujedinjene u kampanji pod sloganom Podrška je sve ili #SupportisEverything.
Ideja je da se predstavi sportska odeća koja odgovara svim ženama, odnosno ženskim grudima, nevezano za oblik i veličinu.
"Verujemo da ženske grudi svih oblika i veličina zaslužuju podršku i udobnost", navodi se u Adidasovoj novoj kampanji. "Zbog toga naš novi asortiman sportskih grudnjaka sadrži 43 stila, tako da svako može da pronađe odgovarajući model za sebe".
Spot je očigledno trebalo da privuče pažnju i, što nije iznenađujuće, postao je viralan, piše CNN. Adidas je izazvao mnogo diskusija - iako možda ne toliko o sportskim grudnjacima ili ovoj specifičnoj novoj kolekciji, koliko se kompanija nadala.
Tviteraši su imali pomešane reakcije, između ostalog aludirajući na "marketinški trik", a neki su kazali, uglavnom žene, kako bi "više voleli da vide grudnjake nego grudi u reklami".
Drugi su rekli da je spot neprikladan ili da ih je zatekao nespremne i zbunio. Neki tviteraši su, pak, istakli kako je ovaj potez hrabar, aplaudirajući Adidasu zbog toga.
U izjavi za CNN Biznis, iz kompanije kažu: "Sportski grudnjak je najvažniji komad odeće za vežbanje, za one sa grudima. Samopouzdanje i podrška koju pruža mogu imati značajan uticaj na nečiji učinak i sposobnost da se drži sporta. Foto galerija je osmišljena da pokaže koliko su različite grudi, sa različitim oblicima i veličinama, i zašto je prilagođena podrška najvažnija", navodi se u saopštenju.
- Reklama bi mogla biti manje šokantna da je prikazala 43 žene koje zaista nose nove sportske grudnjake - rekao je Dejvid Placek, stručnjak za marketing i brendiranje, čiji su klijenti bili Epl, Koka-Kola. itd.
(Telegraf Biznis)