Otvoren novi servis: Možete prijaviti sve primedbe vezane za brzu prugu
Brza pruga je 19. marta i zvanično otvorena
"Infrastruktura železnice Srbije" otvorila je danas novi servis za građane, koji se odnosi na primedbe i prijavu problema na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, sa ciljem da se održi i očuva najviši kvalitet usluga, uređenost i izgled železničkih objekata, stanje železničke infrastrukture i udobnost i komfor putovanja vozovima brzinom od 200 km/sat, navodi se u saopštenju.
Sa tim ciljem, otvorena je i posebna mejl adresa: brzapruga.primedbe@srbrail.rs
Građani putem ovog mejla mogu da prijave sve probleme na koje su naišli na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, prvenstveno kada je reč o železničkoj infrastrukturi. To podrazumeva izgled i stanje železničkih stanica na brzoj pruzi, kao i novoizgrađenih železničkih objekata u stanicama i duž pruge, kao što su pothodnici, nadvožnjaci, vijadukti, tuneli i slični objekti.
Takođe, možete prijaviti i probleme u vezi sa zaštitnom ogradom duž pruge. I najzad, na ovaj način možete podneti prijavu i zbog ponašanja železničkog osoblja na brzoj pruzi.
Iz "Infrastruktura železnice Srbije" veruju da će se svi skupa potruditi da brza pruga ostane ovakva kakva je i prvog dana: brza i kvalitetna. Ipak, žele da čuju i svaku "informaciju sa terena", ako bude potrebe za tim.
Takođe, kažu da je poželjna i svaka sugestija građana kako da brza pruga Beograd – Novi Sad bude još bolja i kvalitetnija. Država Srbija je, podseća se, u izgradnju pruge za velike brzine uložila oko milijardu dolara
Stručne službe "Infrastrukture železnice Srbije" navode da će sagledati sve prijavljene probleme, primedbe i sugestije - u najkraćem roku, i učiniti sve da oni budu što pre rešeni.
Podsećamo, juče 19. marta, brza pruga je i zvanično otvorena.
(Telegraf Biznis)