Lidl izdao saopštenje povodom lažnog Tviter naloga

Kompanija je obavestila potrošače da ne stoji iza lažnog profila na popularnoj društvenoj mreži

Foto: Shutterstock

Kompanija Lidl Srbija je na svom zvaničnom sajtu saopštila da tim putem želi da informiše javnost o nepostojanju njenog zvaničnog naloga na društvenoj mreži Tviter (Twitter).

"Tokom prethodnih dana na ovoj mreži se pojavio lažni profil sa nazivom Lidl Serbia koji iznosi netačne informacije vezane za navodne uslove i ograničavanje kupovine u našim prodavnicama. Objava na profilu Lidl Serbia sa Tvitera ne oslikava stavove niti planove kompanije", napominju.

Dalje ističu da zvanični profili kompanije Lidl Srbija postoje samo na društvenim mrežama Fejsbuk i Instagram, pod nazivom Lidl Srbija. Pored toga, upućuju i na svoj sajt.

"Samo na navedenim, zvaničnim profilima uvek možete pronaći sve validne informacije, kao i aktuelnosti u vezi kompanije", kažu iz lanca koji je deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe).

Podsećamo, Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 57 objekata u 34 grada širom zemlje.

(Telegraf Biznis)