Kompanija je promenila ime keksa "domaćica" i izazvala buru: Da li je korektno biti i menadžerka?

Kampanja koja je krenula naopako

Foto: Promo

U želji da bude u skladu s trendovima, Kraš je odlučio da modernizuje jedan od svojih legendarnih proizvoda koji se prodaje i u Srbiji i učini ga keksom novih progresivnih generacija. Radi se o keksu "Domaćica" koji su osuvremenili tako što su uz naziv keksa dodali i neka druga zanimanja.

Uz to što su domaćice.

Pa tako postoji "Domaćica i menadžerica", "Domaćica i pravnica, "Domaćica i programerka", "Domaćica i umetnica" kao i "Domaćica i medicinska sestra".

Mnogima se ovo dodavanje zanimanja uz naziv Domaćica nije svidelo. Na društvenim mrežama smatraju da je ovo pokušaj političke korektnosti, koji nije dobro prošao.

Kraš je pokrenuo inicijativu da se osavremeni pojam domaćica u rečnicima, a kako bi kupci učestvovali u tome da li treb da se nalazi pored polica s Domaćicama.

"Domaćica & programerka i dalje vredno rade. Još malo i stranica je tu", poručili su iz Kraša.

"Verujemo da će javnost prepoznati pravu nameru ove kampanje te sve pozivamo da se uključe u osveštavanje i promovisanje te društveno važne teme. Više detalja o celokupnoj kampanji biće dostupno na stranici kras.hr/hr/ijasamdomacica tokom nedelje", saopštili su u međuvremenu iz Kraša.

Šta vi mislite? Pišite nam u komentarima.

Video: Trik jednog tate: Kako da otvorite keks, a da ne prospete nijednu mrvicu

(Telegraf Biznis)