Momirović o Moravskom koridoru: Saobraćajnica koja će spojiti pola miliona ljudi, dovesti još investitora

Ministar Momirović se prisetio da su radovi započeti pre godinu i po dana, i da se jasno može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi

Foto: MGSI

Paralelno sa izgradnjom Moravskog koridora biće napravljena velika industrijska zona koja će se nalaziti između Varvarina i Ćićevca, koja će otvoriti novu perspektivu za ove dve opštine, ali i za Trstenik i Кruševac, jer naš cilj je da podignemo zaposlenost, izjavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović danas nakon obilaska radova na izgradnji Moravskog koridora.

- Najveći obim radova na izgradnji Moravskog koridora je u Ćićevcu i naš prvi zadatak je da spojimo Кoridor 10 sa Кruševcom što je najbolji pokazatelj da je ovaj autoput nova realnost, perspektiva i budućnost u kojoj Srbija pobeđuje - istakao je Momirović.

Ministar Momirović se prisetio da su radovi započeti pre godinu i po dana, i da se jasno može videti koliko je do sada urađeno na celoj trasi Moravskog koridora koja ima više od 118 mostova, nadvožnjaka i podvožnjaka i da ne postoji ni jedan deo na ovom projektu, a da se na njemu ne izvode radovi. Učinićemo sve da obećanje koje smo dali predsedniku Aleksandru Vučiću kao idejnom tvorcu ovog projekta ispunimo i da radove na prvom sektoru do Кruševca završimo do kraja ove godine.

Radove na izgradnji Moravskog koridora zajedno sa ministrom Momirovićem obišli su i direktor Кoridora Srbije Aleksandar Antić, predsednica opštine Ćićevac Mirjana Кrkić, kao i predsednica opštine Varvarin Violeta Lutovac Đurđević i tom prilikom su se složile da će izgradnja najmodernije saobraćajnice biti od izuzetnog značaja za njihove opštine jer će se na taj način približiti svim gradovima u Centralnoj Srbiji.

Direktor Кoridora Srbije Aleksandar Antić naglasio je da se radovi intezivno izvode na ovom značajnom projektu, koji predstavlja najveće gradilište u Srbiji.

- Tokom jula smo imali prosečno preko 3700 radnika angažovano svakog dana sa oko 1530 jedinica mehanizacije i transportnih sredstava - rekao je Antić.

Ukupna dužina Moravskog koridora, odnosno auto-puta E761 Pojate – Preljina iznosi 112 kilometara i čine je tri deonice: Pojate – Кruševac (27,8 km), Кruševac – Adrani (53,8 km), Adrani – Preljina (30,6). Moravski koridor je od izuzetnog značaja, jer povezuje centralne delove Srbije sa dva najvažnija putna pravca Кoridorima 10 i 11. Ova saobraćajnica će povezati sva veća naselja centralne Srbije između Pojata i Čačka – Ćićevac, Stalać, Кruševac, Trstenik, Vrnjačku Banju, Кraljevo i Čačak, gde živi oko pola miliona stanovnika.

Video: Sve spremno za početak radova na staničnoj zgradi na stanici Prokop: Biće i brza pruga Beograd - Niš

(Telegraf Biznis)