Dizni prestiže Netfliks: Kako su privukli toliko pretplatnika
Kompanija je dobila 14,4 miliona Disney+ pretplatnika u poslednjem tromesečju
Dizni stiče sve više pretplatnika i prema broju prestiže Netflix zbog čega će u SAD-u lansirati i novu uslugu za striming.
Kompanija je prijavila 221,1 milion pretplatnika na svoje tri striming platforme. To ju je pozicioniralo ispred Netflixa, koji gubi pretplatnike već mesecima.
Kompanija, koja takođe poseduje platformu za striming televizije za odrasle Hulu i ESPN+ fokusiran na sport, rekla je da je potražnja za njenim Disney+ proizvodom i dalje jaka.
Pandemijska blokada dala je vetar u leđa uslugama za striming kao što je Dizni, ali čini se da ublažavanje ograničenja koronavirusa ne sprečava da i dalje privlači nove korisnike.
Kompanija je dobila 14,4 miliona Disney+ pretplatnika u poslednjem tromesečju, od kojih su mnogi van SAD-a, što je mnogo više nego što su analitičari očekivali.
Kasnije ove godine će pokrenuti novu uslugu, koja će se i dalje naplaćivati po trenutnoj stopi pretplate od 7,99 dolara. Naknada za uslugu bez oglasa će porasti na 10,99 USD mesečno.
(Telegraf Biznis)