Dva nemačka lanca u kojima i Srbi kupuju svaki dan uvode bitne promene

Uvođenjem ovih usluga, Aldi, Lidl i dm tako idu istim putem kojim su već krenuli Kauflend, Reve i Neto

Foto: shutterstock.com

Nemački trgovinski lanci, Aldi i Lidl, po svemu sudeći žele da uvedu novitete u svoje poslovnice. Intenzivnije će se koristiti usluge samoskeniranja, odnosno samostalnog skeniranja proizvoda pomoću aplikacije.

Nemački mediji pišu da i poznati drogerijski brend dm ima sličnu ideju.

Automatske opcije plaćanja, kao što su samouslužne kase, već su dostupne u nekim supermarketima i radnjama nameštaja u Nemačkoj, a Aldi i Lidl sada žele da odu korak dalje.

Scan&Go kupovina bi, navodno, trebalo da ubuduće postane praksa u svim objektima, piše Fenix.

Konkretno, to znači da kupci putem posebne aplikacije određenog lanca skeniraju proizvod ili hranu koje stavljaju u korpu, dok još kupuju. Kada dođu na kasu, kupljeni proizvodi su već evidentirani.

Nemački mediji su za ovu inovaciju saznali putem oglasa za posao Aldi Süda. Naime, traži se analitičar koji će planirati "uvođenje aplikacije Scan&Go u više od 7.000 poslovnica širom sveta". Međutim, iz kompanije nisu hteli da daju komentar za medije - ni da potvrde ni da demantuju.

Samo su rekli da će pratiti tržište i proveriti koliko im opcija Scan&Go odgovara.

U Švajcarskoj je, međutim, drugačija situacija. Tamo Aldi Süd već godinu dana nudi pomenutu uslugu/aplikaciju. Lidl takođe planira da uvede Shop&Go opciju za kupovinu.

Međutim, ni Lidl International nije konkretno odgovorio na upit novinara, već je samo istakao da "razmišljaju o uvođenju inovativnih opcija za kase".

Foto: Foto Atelje Zemun

Lanac drogerija dm je medijima zvanično potvrdio razvoj Scan&Go metode kupovine. Takav sistem je već isproban, ali ga je koristilo samo nekoliko kupaca.

Uvođenjem ovih usluga, Aldi, Lidl i dm tako idu istim putem kojim su već krenuli Kauflend, Reve i Neto. Samoskeniranje i plaćanje preko aplikacije bi u Nemačkoj trebalo da bude omogućeno u više od 50 poslovnica Kauflenda i Neta, u 172 Penijeva objekta i na čak 167 lokacija lanca Reve.

Podsećamo, ovih dana se govori o još jednoj Lidlovoj novini. Naime, poznato je da ovaj supermarket ne prodaje samo prehrambene i drogerijske artikle, već i raznu robu iz tzv. neprehrambenog područja.

Međutim, prema pisanju portala Lebensmittelzeitung, Lidl će do kraja godine iz svog asortimana izbaciti deo artikala. I to, kako ukazuje portal, zahvaljujući kupcima.

Video: Direktor Lidl Srbija na otvaranju logističkog centra u Lapovu: Pred nama su nove pobede

(Telegraf Biznis)