Šta tačno znači nova odluka: Koliko će koštati polisa autoodgovornosti?

Osiguravači podržavaju borbu protiv inflacije i vraćaju cene polisa AO, rečeno je za Telegraf Biznis iz UOS

Foto: Shutterstock

Na preporuku guvernera Narodne banke Srbije Jorgovanke Tabaković, osiguravajuća društva su odlučila da odustanu od novih cena polisa autoodgovornosti, potvrđeno je za Telegraf Biznis.

"Cene će od sutra, 26. avgusta biti vraćene na nivo od pre početka avgusta, čime će biti ukinuto povećanje od 22 posto", potvrđeno je za naš portal iz Udruženja osiguravača Srbije.

"Nove cene koje su bile na snazi od početka avgusta, nisu donete nezakonito niti su bile neosnovane, saopštava UOS. Ipak, zbog sveopšte situacije i u nameri da se pomogne građanima Srbije – vlasnicima vozila, osiguravajuća društva prihvataju da žrtvuju realnu cenu polise AO i vratiće je na nivo iz 2014. godine", precizirano nam je.

Time se, kako navode, osiguravajuća društva pridružuju naporima koje Narodna banka Srbije i guverner Jorgovanka Tabaković čine u suzbijanju inflacije, a u korist građana Srbije i očuvanja njihovog životnog standarda.

"Podržavajući takvu politiku NBS, društva za osiguranje odustaju od novih cena polisa AO i pored svih argumenata u prilog poskupljenju i vraćaju ih na nivo iz jula 2014. godine".

Istovremeno, Udruženje osiguravača Srbije, u ime svojih članica, poziva ostale učesnike na tržištu automobila da prate naš primer i da svi zajedno, uvažavajući napore NBS, damo doprinos očuvanja standarda građana Srbije i ublažavanju inflatornih pritisaka.

Foto: Shutterstock

Nove cene osnovnog osiguranja motornih vozila bile su na snazi od početka avgusta. Odluka o poskupljenju doneta je prvi put posle 01. jula 2014. godine, na osnovu analize trenutne situacije na tržištu automobila.

"Na rast cena osnovnog osiguranja vozila uticalo je, pre svega, poskupljenje novih i polovnih vozila, kao i rezervnih delova, ali i znatno više cene radnog časa u servisima za popravku vozila", rečeno je za naš portal.

Video: Voda mi je dvaput za 5 godina razorila dom. Nisam bio osiguran- kampanja Osiguraj budućnost

(Telegraf Biznis)