Smanjuju spisak kupovine, ali se ne odriču pretplate za video sadržaj: Gde strance najviše "gađa" inflacija?
U istraživanju je učestvovalo 2.000 ispitanika između 24. i 28. marta
Britanska domaćinstva smanjuju spisak za kupovinu namirnica, ali ne odustaju od omiljenih platformi za striming video sadržaja prenosi Sky News.
Na osnovu izveštaja banke "Barclays", koji kombinuje stotine miliona transakcija kupaca sa istraživanjem potrošača, potrošnja na namirnice porasla je 7,1 odsto, pošto je 88 odsto kupaca reklo da su zabrinuti zbog rasta cena, a 62 odsto je prijavilo da pronalazi načine da smanji troškove svoje nedeljne kupovine.
Više od polovine njih (53 odsto) reklo je da gleda da uštedi i da smanji troškove na luksuz ili jednokratne poslastice, dok je 38 odsto reklo da planiraju obroke unapred kako bi izbegli bacanje hrane, ili da koriste vaučere da bi dobili novac sa računa za namirnice.
Radnje za unapređenje doma i "uradi sam" uživale su u sezonskom porastu prema izveštaju, dok je potrošnja na digitalni sadržaj i pretplate porasla za 4,1 odsto, što je najveći rast u odnosu na prethodnu godinu u poslednjih pet meseci.
U izveštaju se navodi da je ovo verovatno rezultat novih sezona popularnih serija kao što su Succession, Ted Lasso i The Mandalorian.
Potrošnja na komunalne usluge porasla je za 39,3 odsto u odnosu na prošlu godinu s obzirom na hladno vreme koje se zadržalo do marta.
Takođe, 54 odsto reklo je da su smanjili svoje diskrecione troškove, pogotovo kada je reč o odlascima u restorane (62 odsto) i kupovinu nove odeće i modnih dodataka (63 odsto).
U istraživanju je učestvovalo 2.000 ispitanika između 24. i 28. marta.
(Telegraf Biznis)