Dani komunikacija u Rovinju: Uručene nagrade najboljim projektima takmičenja MIXX Awards Croatia
Proglašeno je i 14 pobednika kategorija takmičenja.
Na rovinjskoj pozornici Dana komunikacija uručene su nagrade najboljim projektima takmičenja MIXX Awards Croatia, koje uz IAB Croatia po međunarodnoj licenci trinaestu godinu u Hrvatskoj nagrađuje najbolja digitalna ostvarenja.
Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u području tržišnih komunikacija takmičenja MIXX Awards Croatia 2023, a nagrade su dodeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na
takmičenju se ocenjuju kreativnost, strategija, izvođenje, korišćenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom MIXX Awards Croatia 2023 Best in Show nagradio projekat naziva "V za vaginu", oglašivača Essity Austria i 404.
Proglašeno je i 14 pobednika kategorija takmičenja.
Zalando i MinusMinus Agency osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projekat "Leto je u tebi".
Kompare online i SeekandHit dobili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektom "Kompare.hr".
Studenac i Imago Ogilvy pobednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom "GUC GUC".
Kraš i Studio Sonda za projekat Čvarak Dorina, ali i Sarajevski kiseljak i Pink Moon za projekat Sky je Sky osvojili su nagrade Campaign Effectiveness – s jednakim brojem bodova.
Pipi Beverages i Imago Ogilvy osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekat "Pipi guza".
ROTO DINAMIC i Human Interaction Company pobednici su kategorije Best Digital Product za projekat Roto B2B Mobile App.
A1 Hrvatska i Real Grupa dobili su priznanje u kategoriji Best Media Strategy za projekat "Switchaj na bolje".
U kategoriji Best Branded Content Marodi i Imago Ogilvy proglašeni su najboljima s projektom "Priče z vrha".
JOURNAL MEDIA i Human Interaction Company s projektom Journal redizajn najbolji su u kategoriji Best Website.
Croatia osiguranje i 404 s projektom "Pavle Pauk Tik Tok profil" zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.
Podravka i CVOKE osvojili su nagradu u kategoriji Influencer Marketing s projektom "Coolinarika TikTok".
Pobednici kategorije Best Tech & amp; Innovation powered by Google jesu Croatia osiguranje i Shape 404 s projektom "Croatia Fit".
Hrvatski Telekom i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Project projektom "Svijet istih mogućnosti".
Glamurozna atmosfera glavne pozornice festivala uz konfete, pobedničke govore i izvrsno raspoloženje komunikacijske zajednice uveličali su proslavu najboljih hrvatskih digitalnih projekata u svečanoj završnici ovogodišnjih Dana komunikacija.
O Danima komunikacija
Dani komunikacija prepoznati su kao jedan od najboljih evenata na svetu prema britanskom Association Excellence Awardsu zbog svog out of the box pristupa, jedinstvene festivalske ponude, visokokvalitetne produkcije i organizacije.
Odlične ocene publike i već najavljeni program upućuju na izvrsno novo izdanje festivala – koji je poznat po tome da se na njemu okupljaju ključni predstavnici oglašivača, agencija, stručnjaci za odnose s javnošću, predstavnici medija i ostali profesionalci iz komunikacijske industrije ključni za stvaranje i pokretanje promena. Uz poziv organizatora da postanete deo nove generacije predvodnika industrije, više informacija pročitajte na zvaničnim stranicama festivala www.danikomunikacija.com.
(Telegraf biznis)