Kako zapravo funkcioniše kupovina promotivnog leta: "Kada se ta mesta prodaju, ostaju raspoložive više tarife"

Vreme čitanja: oko 1 min.

Kako navode, postoji veliko interesovanje za njihove promotivne akcije, tako da se relativno brzo prodaju sedišta po promotivnim cenama.

Foto: Shutterstock

Posle pisanja pojedinih medija o navodima koja su se pojavila na društvenim mrežama, a koja se tiču poslovanja Er Srbije, oglasila se i sama kompanija.

Naime, kako je preneseno, srpska nacionalna avio-kompanija "Er Srbija" mami klijente dobrim popustima prilikom kupovine karata u jednom smeru za određene destinacije, da bi se na kraju onlajn kupovine, navose, pokazala skoro deset puta veća cena te karte od one prvobitne.

U kompaniji su objasnili da se radi o pogrešnom tumačenju, odnosno računici.

"U svakoj promotivnoj akciji postoji određeni broj sedišta koja se na tom konkretnom letu prodaju po promotivnim cenama. Kada se ta mesta rasprodaju, ostaju raspoložive više tarife".

Cene koje su navedene i koje pominjete odnose se na promotivne cene, odnosno najniže dostupne cene u određenom vremenskom periodu. Tek kada kupac na našem sajtu ili aplikaciji odabere konkretan datum i klasu putovanja, dobiće preciznu informaciju o ceni za svoj izabrani let, objašanjavaju iz kompanije.

Kako navode, postoji veliko interesovanje za njihove promotivne akcije, tako da se relativno brzo prodaju sedišta po promotivnim cenama.

Što duže odmiče akcija, to na sve manjem broju datuma ostaju raspoloživa sedišta po promotivnim cenama.

Zbog toga mi savetujemo naše putnike da redovno prate naš veb-sajt i društvene mreže, da bi uvek među prvima dobijali informacije u vezi sa promotivnim kampanjama i imali najveći izbor sedišta na raspolaganju", navode iz nacionalne avio-kompanije.

(Telegraf Biznis)