Kako zapravo funkcioniše kupovina promotivnog leta: "Kada se ta mesta prodaju, ostaju raspoložive više tarife"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Srba

    07. jun 2023 | 19:33

    Ma, da- kako da ne. Koliko uopšte karata po letu odvajate i prodajete po promotivnoj ceni?? Koja je verovatnoća da u 4 ujutru 10-oro, 20-oro ljudi pokušava da kupi kartu za isti datum/destinaciju/vreme po toj promotivnoj ceni?? Dodje se do kraja procesa, unese gomila podataka (plus broj kreditne kartice)- i onda odjednom “odabrana tarifa nije dostupna”. Zamajavate narod.

  • Feliks

    07. jun 2023 | 17:51

    Umesto tih promotivnih cena leta bolje bi bilo da ne prodajete 10 mesta dva puta pa da vam ljudi sa cekiranim kartama ostaju bez svog leta kojeg su uredno platili i to punoj ceni . Video vise puta i jedino kod naseg avio prevoznika. A putovao sam i putujem dosta.. Sramota kako se ponasate prema klijentima.