Kako zapravo funkcioniše kupovina promotivnog leta: "Kada se ta mesta prodaju, ostaju raspoložive više tarife"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Srba
Ma, da- kako da ne. Koliko uopšte karata po letu odvajate i prodajete po promotivnoj ceni?? Koja je verovatnoća da u 4 ujutru 10-oro, 20-oro ljudi pokušava da kupi kartu za isti datum/destinaciju/vreme po toj promotivnoj ceni?? Dodje se do kraja procesa, unese gomila podataka (plus broj kreditne kartice)- i onda odjednom “odabrana tarifa nije dostupna”. Zamajavate narod.
Feliks
Umesto tih promotivnih cena leta bolje bi bilo da ne prodajete 10 mesta dva puta pa da vam ljudi sa cekiranim kartama ostaju bez svog leta kojeg su uredno platili i to punoj ceni . Video vise puta i jedino kod naseg avio prevoznika. A putovao sam i putujem dosta.. Sramota kako se ponasate prema klijentima.