Potrošnja u svetu nikad manja, ali luksuzni brendovi se "drže": Bogati otporniji na finansijske krize

Vreme čitanja: oko 1 min.

Mnogi vrhunski brendovi menjaju svoju strategiju prodaje kako bi se nametnuli najbogatijim klijentima, koji su uglavnom otporniji na ekonomske turbulencije

Foto: Shutterstock

U svom redovnom šestomesečnom izveštaju, konsultanstka agencija Bejn end kompani prognozira da će godišnji rast prodaje luksuzne robe - odeće, asesoara i proizvoda za negu lepote - biti između 5,0 i 12,0 odsto na globalnom nivou u 2023. godini.

U prethodnoj analizi je ova kompanija prognozirala godišnji rast prodaje luksuzne robe između 3,0 i 8,0 odsto, prenosi Rojters. Luksuzni brendovi koji su namenjeni bogatoj klijenteli u SAD beleže bolju prodaju od brendova za ljude sa nižim primanjima, dodaje se u izveštaju Bejn end kompani.

- Brendovi koji su u stanju da zadovolje potrebe najimućnijih kupaca se prodaju bolje od drugih - rekla je saradnica pomenute kompanije Federika Levato za Rojters.

Mnogi vrhunski brendovi menjaju svoju strategiju prodaje kako bi se nametnuli najbogatijim klijentima, koji su uglavnom otporniji na ekonomske turbulencije, navedeno je u analizi. Mlađi kupci su po pravilu pod većim finansijskim pritiskom nego stariji potrošači sa većim primanjima. Potrošnja u SAD usporava, a najviše se očekuje od Kine, zaključuje se u izveštaju.

(Telegraf Biznis)