Poseta Diznilendu više nije idilična kao nekada: Ako svaki detalj ne rezervišete unapred, izlet propada
Prošli su dani kada su roditelji svoju decu spontano vodili u Diznijev park i lepo se proveli
Putovanje u Diznilend generacijama je na listama mnogih porodica, zbog roditelja koji žele da ostave uspomene koje će njihova deca pamtiti ceo život. Ali postoji i druga strana posete ovoj destinaciji, a jedan stručnjak kaže da je savremeno iskustvo planiranja i posećivanja Diznijevih atrakcija postalo stresno i manje zabavno za posetioce.
Rajan Harmon je bivši Diznijev radnik koji sada poseduje Zeitgeist Design & Production, kompaniju čiji su klijenti Dizni i drugi svetski brendovi tematskih parkova.
Harmon kaže da Dizni ima problem zbog toga što previše ljudi hrli u tematske parkove jer gosti traže iskustva i nostalgiju i imaju lepa sećanja na obilazak parka sa svojim roditeljima koja žele da prenesu na svoju decu.
- Previše ljudi želi da poseti Diznilend u isto vreme. Zbog toga je park dodao još aktivnosti, a kako su povećali broj aktivnosti, moraju i cenu da povećaju. Ako ne planirate sve do detalja unapred, a većina ljudi to ne radi, na kraju odete tamo i imate prilično loše iskustvo jer ljudi imaju rezervisane vožnje, predstave i restorane i za bas nema mesta - kaže on za FOC Business.
Rekao je da su mu sopstvena putovanja pokazala da su prošli dani kada ste svoju decu spontano vodili u Diznijev park i lepo se proveli.
- Ljudi kupe veoma skupe karte o gledaju ogromne redove posetilaca koji su unapred rezervisali sve vožnje. I onda zaglave čekajući i čekajući i čekajući - kaže on.
Harmon je rekao da je nakon što je gledao toliko ljudi kako paradiraju pored njih, odlučio da ode na lep obrok u park, ali su brojni restorani u kojima su pokušali da jedu već bili u potpunosti rezervisani za taj dan. Rekao je da su odlučili da odu nakon što su bili u parku samo dva sata.
Zatim je rekao da je napravljen sistem tokom kog si primoran da stalno gledaš svoj telefon pokušavajući da dobiješ rezervaciju za određenu vožnju.
- Naplatiti do 170 dolara osobi da uđe kroz kapije parka, a zatim tražiti 30 dolara po osobi za vožnju. Mislim, to je samo pljačka - kaže on.
Harmon predlaže da Dizni treba da ograniči rezervacije koje dozvoljava za jedan dan kako bi gosti mogli da uživaju u vožnjama, restoranima i predstavama bez stresa.
- Mislim da zaista treba da se povuku, preispitaju kakvo je iskustvo gostiju i pronađu način da ga ponovo učine demokratskim i zabavnim, sa daleko manje vremena provedenog na telefonu - rekao je Harmon.
(Telegraf Biznis)