Mesto gde mladi pričaju svoje priče: Otvorena osma po redu "učionica 22. veka", ovaj put u Mladenovcu
Kompanije Comtrade i Tesla od ove školske godine postali su zvanični partner Grupe za obrazovanje
Mejkers lab je prostor gde mladi treba da nauče da ne postoje pogrešna mišljenja, već samo drugačija od onih koje imamo mi, istakao je Darko Radičanin, direktor Dostignuća mladih u Srbiji, povodom otvaranja osme po redu "učionice 22. veka" u Tehničkoj školi u Mladenovcu.
- Vi mladi treba da razmišljate o tome da stičete iskustva, a ne da stičete stvari. Pričajte nam priče o svojim uspesima i doživljajima - poručio je Radičanin prisutnim đacima.
Podsetimo, Mejkers labovi, ili ti moderne učionice 22. veka, počele su da se otvaraju pre tačno godinu dana, s ciljem da mladima pruže sve ono što im je neophodno da razviju svoje preduzetničke veštine. Prva je otvorena u Čačku, a do kraja ove godine očekuje se otvaranje još sedam.
- Nadamo se da će ovo otvaranje samo doprineti da i današnji učenici steknu dobra i kvalitetna znanja, kao i da se pokažu i opravdaju ono što od njih očekujemo i nadmaše sve ove prisutne - istakao je direktor škole Dobrica Đurđević.
Ispred Centra za promociju nauke, koja je deo Grupe za obrazovanje, prisutnima se obratila Danijela Vučićević, koja je imala poruku i za odrasle.
- Imali smo ideju da kreiramo prostor koji će povezivati ljude raznih generacija, njihova iskustva, znanja i da pokažemo kako u ovakvim prostorima mladi stvaraju ozbiljne projekte od kojih mi odrasli možemo da učimo - poručila je ona.
Da privreda i te kako može i treba da podrži obrazovanje mladih i upozna iih sa realnim sektorom, potvrdila je i Anja Aleksić, članica Upravnog odbora Comtrade-a. Inače, kompanije koja je od ove školske godine postala deo Grupe za obrazovanje.
- Comtrade već više od 30 godina, od svog osnivanja, pruža podršku i deli svoju ekspertizu kroz razne aktivnosti i projekte u oblasti obrazovanja koje je srž našeg društveno odgovornog poslovanja. Veliki trud kompanije i zalaganje naših ljudi usmereno je na ove ciljeve - rekla je Anja Aleksić i dodala koju će uloga kompanija imati u ovom i svakom drugom Mejkers labu:
- Plan i program sa kojim će Comtrade biti deo rada Mejkers lab-a biće prilagođen i posebno kreiran za svaki izabrani Lab i sastojaće se od niza stručnih predavanja, ali i poseta đaka kompaniji na lokacijama na kojima imamo svoje kancelarije.
Izabrali smo najbolje predavače, ljude koji imaju značajno znanje i iskustvo, kao i sposobnost da ih prenesu na buduće generacije. To su eksperti iz oblasti softverskog i sistem inženjerstva i biznis analitičari, kao i drugi stručni kadar koji će podstaći mlade talente i buduće lidere na dalje usavršavanje - zaključila je Anja Aleksić.
Specifičnost svake "moderne učionice", odnosno Mejkers laba, je što omogućava đacima da dobiju svu neophodnu opremu za dalje razvijanje ideja. Tako je ova škola dobila jedinstveni montažni studio. U njemu će se izvoditi i nastava iz predmeta Tehničar multimedije, što će omogućiti učenicima da steknu znanja iz oblasti audio i video tehnike.
Takođe, učionica je opremljena i najnovijim Tesla televizorom, inače još jednom kompanijom koja je od ove školske godine postala deo Grupe za obrazovanje.
- Mejkers lab je projekat koji nama, kao kompaniji, pruža mogućnost da pokažemo koliko smo okrenuti ka zajednici i budućim generacijama. Siguran sam u to da ova donacija, svim nastavnicima i učenicima ove škole omogućava da ovaj poziv urede na daleko bolji i još savršeniji način - rekao je Aleksandar Nikolić, direktor marketinga brenda Tesla i dodao da u njihovoj kompaniji ,,veruju da tehnologije i inovacije pripadaju svima".
- Posebno mladima, budućim liderima, koji će voditi digitalnu transformaciju - zaključio je Nikolić.
(Telegraf Biznis)