Supermarket doskočio proizvođačima koji smanjuju gramažu, ali ne i cene: Ovim potezom si ih javno osramotili

Vreme čitanja: oko 1 min.

Iz kompanije ukazuju da su na taj način želeli da izvrše pritisak na proizvođače da spuste cene

Foto: Shutterstock

Francuski supermarket "Carrefour" osmislio je zanimljiv način kako da ukaže svojim potrošačima da proizvođači smanjuju pakovanje, ali ne i cenu. Naime, na policama pored spornih proizvoda sada možete pronaći stiker "šrinkflacija".

Lipton ledeni čaj, Lindt čokolade i Viennetta sladoled, samo su neki od proizvoda koji su obuhvaćeni ovom akcijom francuskog lanca.

Iz kompanije ukazuju da su na taj način želeli da izvrše pritisak na proizvođače da spuste cene.

- Očigledno, cilj stigmatizacije ovih proizvoda je da se proizvođačima kaže da preispitaju svoju politiku cena - rekao je Stefen Bompais, direktor komunikacije sa klijentima, prenosi Bi-Bi-Si.

Iz supermarketa navode da je formula mleka za odojčad smanjena sa 900 na 830 grama, dok je cena ostala ista.

Flašica ledenog čaja sa ukusom breskve, smanjena je sa 1,5 litara na 1,25. Dok je kutija sladoleda Viennetta smanjena za 30 grama.

U jednom su sigurno uspeli - da ih osramote.

(Telegraf Biznis)