Još nas samo sedam dana deli od najboljeg Weekenda u godini

Vreme čitanja: oko 3 min.

Više od 150 panelista i predavača iz 15 zemalja sveta, među kojima su vodeći regionalni i svetski stručnjaci, tačno za sedam dana će se okupiti na 16. izdanju Weekend Media Festivala u Rovinju kako bi podelili iskustva i dali uvid u najaktuelnije teme i trendove

Foto: Promo

Najveći regionalni festival posvećen industriji medija, komunikacija, marketinga i poslovanja i ove će se godine održati u staroj Tvornici duhana u Rovinju pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Tri dana inspirativnih predavanja, jedinstvenog networkinga i nezaboravne zabave održaće se od 21. do 24. septembra i Rovinj će ponovo pretvoriti u centar regionalnih događanja.

S fokusom na poslovni sektor, posetioci ovogodišnjeg Weekenda.16 imatće priliku da saznaju koje su tajne uspešne prodaje i to ni manje ni više nego od pravog Vuka s Wall Streeta – Jordana Belforta, prodajnog maga i stručnjaka za preduzetništvo po čijim je memoarima snimljen hollywoodski blockbuster. Belfort će na panelu „The Good, The Bad and The Wolf“ govoriti o moći pregovaranja sa uigranim timom prodajnog mindseta i video linkom otkriti tips & tricks uspešne prodaje. Panel „Daću mu ponudu koju ne može odbiti“ objašnjava ulogu moći u pregovorima, gde će nagrađivani harvardski stručnjak za prisilne pregovore i dinamiku moći, dr. Eugene B. Kogan, podeliti iskustvo vođenja hiljadu rukovodilaca širom sveta. Weekend.16 donosi i brojne uspešne domaće priče iz sveta poslovanja pa će tako panel „Projekt Intelligiant 2.0“ ugostiti Mirtu Stantić, Alena Žunića, Vladimira Ivkovića i Srđana Kovačevića, četvoro mladih ljudi iz Hrvatske koji stvaraju potpuno nove vrednosti i koji će odgovoriti na pitanje šta oni smatraju najvažnijim za uspeh.

Izazovnom svetu komunikacija i odnosu novinara i PR-ovaca posvetiće se panelisti Vladimir Preselj, CEO Millenium promocije, Tomislav Klauški, novinar 24 sata, Ivana Galić Baksa direktorka komunikacija United media te Ruža Veljović, direktorka komunikacija Weireless Media Group, uz moderatorku Nevenu Rendeli, CEO Prime time komunikacija, na panelu pod nazivom „Gde PR-ovci greše?“. Panel „Budi koristan“ biće prilika za diskusiju o savremenim trendovima današnjice, sa fokusom na fenomen influensera. Da li influenseri prepoznaju odgovornost te koliko koriste svoj uticaj za širenje svesti o važnim pitanjima objasniće Hana Hadžiavdagić, Ida Prester, Andrea Andrassy uz moderatorku Leu Stanković iz Communisa. Učesnici Weekenda.16 moći će saznati i šta stoji iza saradnje između umetnika i brendova te trebaju li umetnici da predstavljaju brendove sa kojima ne dele iste vrednosti. Na panelu „Art of Brands“, poznati regionalni dizajner Slavimir Stojanović Futro, street art umetnik Slaven Kosanović Lunar i muzičar i DJ Bizzo govoriće o uspešnim i manje uspešnim saradnjama. Korado Korlević, vodeći hrvatski astronom i pokretač Zvjezdarnice Višnjan na predavanju "Deus machina" govoriće o uticaju veštačke inteligencije na ljudski rod, opasnostima koje prete kreativnosti i inovativnosti, kraju sveta kakvog smo poznavali te prilikama koje bude nadu.

Osim aktuelnih tema, sastavni dio svakog Weekenda je i odlična zabava. Zvezda ovogodišnjeg zabavnog programa biće jedan od najpopularnijih repera nove generacije – Grše, koji se proslavio osvežavajućim hitovima poput Mamma Mia, Highlife i SIP i podigao hrvatsku trap scenu na novi nivo. Rovinjsku publiku će zabavljati i poznati DJ-evi, poput Grega Wilsona, Iana Pooleya, Antonia Zuze na partiju Jutarnjeg lista, kao i holandsko-novozelandska senzacija, bend My Baby, na subotnjem partiju powered by Mastercard. Na „Tulumu velikog Perice“ nastupiće Dino Antonić i DVP band te DJ Robert Mareković, dok će Dnevnik velikog Perice biti i tema panela „Kako je mali Perica postao veliki?“. Weekend.16 će zaokružiti RNB Confusion koji slavi dvadesetu godišnjicu, a za zabavu do ranih jutarnjih sati pobrinuće se DJ Medo i DJ Turk, Zembo Latifa i gost iznenađenja.

Weekend Media Festival svake godine donosi sve više razloga za posetu Rovinju krajem septembra, a ostale ovogodišnje novosti i detaljan program možete pronaći ovde, kao i putem Facebook, Instagram i LinkedIn profila.

(Telegraf.rs/PR)