Saveti za kreiranje brenda kao put ka ženskom uspehu u preduzetničkim vodama
Svaka žena koja se upušta u preduzetničku avanturu sigurno razmatra različite opcije kako pristupiti početku poslovanja
S obzirom na obilje otvorenih pitanja i neizvesnosti, uvek je mudro potražiti savet od iskusnih i uspešnih pojedinaca. Kompanija Visa je stvorila globalnu inicijativu pod nazivom She’s Next sa ciljem pružanja podrške u ovakvim situacijama, povezujući stručnjake iz različitih sektora poslovanja s ženama koje se bave preduzetništvom ili imaju takve ambicije. Ove godine, u partnerstvu s Trag fondacijom, organizuje se i konkurs koji obezbeđuje vrednu finansijsku podršku za najbolje preduzetničke ideje – 3x5000 evra i podrška pri formiranju 20 onlajn prodavnica, što je zaista veliki podsticaj ka ostvarenju poslovnog uspeha. Konkurs traje do 24. oktobra 2023. godine, do 23:59h.
Vidljivost na tržištu je ključna za postizanje konkurentnosti, koja kasnije vodi ka liderskoj poziciji u grani. Milica Ličina, direktorka firme Anđeli i žena koja ima godine iskustva rada u oblasti marketinga u poznatim velikim kompanijama, članica je She’s Next veća žena i kroz svoj angažman pruža podršku pri kreiranju brenda i povezivanju sa kupcima. Ujedno, Milica će biti i predsednica žirija koji će zajedno odlučiti kome idu ove vredne nagrade u okviru She’s Next konkursa za žene preduzetnice.
U nastavku možete pročitati pet ekspertskih saveta o izgradnji brenda, koje će biti korisne svakoj ambicioznoj ženi pri kreiranju prepoznatljivosti svog proizvoda ili usluge:
Brend se gradi dugoročno
Razumite da brend nije nešto što se stvara preko noći. Potrebne su godine rada i doslednosti da biste uspešno izgradili brend. Imajte strpljenja i budite spremni na dugotrajan proces.
Priča oko samog brenda (Storytelling)
Storytelling je ključan za izgradnju brenda. On treba da odrazi misiju, viziju, vrednosti i društvenu odgovornost vašeg brenda. Važno je da ova priča bude autentična i inspirirajuća kako bi privukla ciljnu grupu i podstakla akciju, u ovom slučaju, kupovinu.
Razlika između brenda i brendinga
Razumite razliku između brenda i brendinga. Brending se odnosi na vidljive elemente kao što su logo, ime i dizajn, dok je brend dublji i obuhvata vrednosti, misiju i viziju brenda. Brend se gradi dugotrajnim komuniciranjem ovih vrednosti i stvaranjem emotivne veze s potrošačima.
Koraci u izgradnji brenda
Definisanje svrhe, vrednosti i ciljne grupe trebaju biti početni koraci u izgradnji brenda. Razmislite zašto ste u poslu, koje vrednosti vaš brend promoviše i kome se obraća. Tek nakon što ovo bude jasno, pristupite brendingu.
Definisanje idealnog kupca
Razmislite o karakteristikama vašeg idealnog kupca. Kroz postavljanje pitanja o njihovim interesima, potrebama, navikama, medijima koje koriste, demografskim podacima i drugim faktorima, možete stvoriti konkretnu sliku vaše ciljne grupe. To vam pomaže da ciljano komunicirate i privučete pravu publiku.
Ove lekcije naglašavaju važnost strpljenja, autentičnosti i razumevanja dubljih aspekata izgradnje brenda, a ne samo elemenata brendinga, koji su nužni ali ne i ključni za postizanje vidljivosti proizvoda ili usluge.
She’s Next nagrađuje najbolje preduzetničke ideje
Konkurs dostupan svim članicama zajednice pruža priliku za osvajanje jedne od tri nagrade u iznosu od 5000 EUR, a takođe nudi podršku za stvaranje čak 20 online prodavnica onima sa najinovativnijim preduzetničkim idejama. Uz to, članice She’s Next zajednice imaju pristup obilju korisnih saveta i resursa, a članstvo je potpuno besplatno. Za sve ambiciozne žene koje žele da započnu ili unaprede svoj poslovni put, konkurs predstavlja jedinstvenu priliku.
Ne zaboravite da je rok za prijavu otvoren do 24. oktobra, a takođe vas pozivamo da se prijavite na konkurs putem sledećeg linka.
Kako biste postali deo zajednice žena preduzetnica i onih koje to žele da postanu, prijavite se na sledećem linku, a mi ćemo vas kroz Newsletter informisati o narednim aktivnostima.
She’s Next – a ona si ti!
(Telegraf.rs/PR)