Ljudi masovno bojkotuju Zaru i Massimo Dutti: Koliko je to zaista uticalo na njihovu prodaju?

M. P.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Inditex drži i Massimo Dutti, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho...

Foto: Shutterstock, Pixabay

Španska grupa Inditeks saopštila je u sredu da je prodaja porasla za 6,6 odsto na 8,8 milijardi evra u tri meseca do kraja oktobra. Međutim, to je manje nego što su analitičari očekivali - u poslednje dve godine rast je iznosio preko 10 odsto u istom vremenskom razdoblju prenosi Financial Times.

Izveštaj dolazi dan nakon što je Zara izazvala kritike zbog reklamne kampanje u kojoj su predstavljeni modeli pored manekenki umotanih u belo, za koje su neki gledaoci mislili da je neprimerena jer podseća na slike mrtvih tela u Gazi. Kampanja, koju je Zara povukla, izazvala je pozive na bojkot i proteste ispred nekih prodavnica lanca.

Ipak, izgleda da revoltirani ljudi nisu na tome stali, pa tako pozivaju i na bojkot drugih brendova pod Inditex "krovom". Podsetimo, Inditex drži i Massimo Dutti, Stradivarius, Pull and Bear, Oysho...

Naime, Massimo Dutti je predstavio novu kolekciju parfema jednostavnog imena The Scent Collection. Kažu da su parfemi izrađeni s "formulama sledeće generacije" i da "nadilaze prolazne trendove, razvijajući se tokom vremena za bezvremenski magnetizam".

Međutim, komentari gotovo da nemaju veze sa novih šest parfema, koliko ljudi nastavljaju da kritikuju Zarinu poslednju kampanju i pozivaju na bojkot svih Inditex brendova.

"Oduvek sam kupovala odeću kod vas, ali više ne"; "Zara bankrot"; "Oglasite se saopštenjem", samo su neki od komentara, a najčešći je upravo reč "bojkot".

Zara je ranije ove nedelje izašla sa saopštenjem u kom je istakla da žali zbog svog poteza i da nije imala takvu nameru.

(Telegraf Biznis)