Novopazarac Zeki je najpoznatiji krznar na svetu: "Ni sam ne znam da li sam milioner ili milijarder"

Ekipa Biznisa
Vreme čitanja: oko 1 min.

Ovaj biznismen s adresom u Turskoj vremenom je postao popularan među najvećim svetskim zvezdama

Na ulicama Istanbula, između šarenila i buke, svoj posao uspešno razvija jedan "posebni" biznismen, Zekeriya Yusufoğullari, poznatiji kao Zeki. Njegov životni put, od skromnog portira do priznatog majstora u krznarstvu, izaziva divljenje.

Zeki, Bošnjak iz Novog Pazara, s ponosom nosi nasleđe svog oca Sulejmana, koji mu je ostavio najvrednije nasleđe – čist obraz, kaže on za FACE HD TV, a piše sandzakdanas.rs.

Zeki, koji sebe upoređuje s Pikasom, smatra se najboljim krznarom na svetu. Njegova putovanja i poslovanje sa kožom širom sveta - posebno iz Španije, Bosne i Makedonije - doneli su mu reputaciju u svetu luksuza. Ipak, njegov uspeh nije bez izazova.

Razgovarajući o uvozu kože iz Bosne, Zeki ističe probleme sa kojima se suočava: “Dajem pare, a robe nema!”

- Pare… Koliko para, toliko pameti - kaže Zeki. Uprkos milionima i milijardama koje je stekao, on ističe važnost očuvanja časti i ponosa. U njegovom poslovanju sve je “carsko” – od materijala do radnika, dizajnera i modela.

Zeki je postao popularan među najvećim svetskim zvezdama, uključujući kraljeve, careve, emire i sultane. Njegova diskrecija i profesionalizam privlače elitu, a njegov megasalon u Istanbulu ne može proći neprimećeno.

Poznati novinar Mirsad Jahović Türkcan opisuje Zekija kao jednog od najzabavnijih i najmudrijih ljudi u Istanbulu. Zeki, koji je nekada bio skromni čistač, danas je milioner ili možda milijarder – čak ni on nije siguran. Njegovi pogoni i saloni nalaze se tamo gde su nekad sultani obrađivali krzno za sebe i svoje svite.

Ipak, Zeki nije samo krznar, već i šoumen. Njegova priča nije samo o poslovanju, već i o lekciji života. On inspiriše mlade i buduće biznismene, podiže moral i širi vidike. Hadžifejzović, novinar koji je imao priliku da razgovara sa Zekijem, opisuje njegovu energiju kao nešto neviđeno, upoređujući njegov nastup sa najboljim dramama ili stand-up komedijama.

(Telegraf Biznis)