Obnova stanične zgrade železnice u Novom Sadu: "Biće to skoz moderan objekat, za brze vozove"
Zdanje podignuto 1964. godine u potpunosti se obnavlja i modernizuje i dobiće potpuno novi izgled
- Radovi na rekonstrukciji stanične zgrade na železničkoj stanici Novi Sad uveliko su u toku, a po njihovom završetku to će biti potpuno moderan objekat, iz kojeg će se upravljati brzim vozovima - najavio je ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić.
On je podsetio da su, kada se gradila prva deonica brze pruge, od Beograda do Novog Sada, uređeni novi peroni i čekaonica, te sređeni pojedini delovi stanice koji su važni za funkcionisanje voza.
- Kompletna rekonstrukcija stanice je čekala nastavak radova na izgradnji pruge prema Subotici i ona se sada radi.
Zdanje podignuto 1964. godine u potpunosti se obnavlja i modernizuje i dobiće potpuno novi izgled.
Vesić je istakao da se rekonstruiše i plato ispred stanične zgrade, koji do sada nije obnavljan, već je samo rađeno popločavanje prema peronima, a biće urađena i nova fasada.
- Tamo će biti postavljena telekomanda i Centar za upravljanje brzim vozovima, tako da će stanica u Novom Sadu pružati pun komfor putnicima, kao moderno uređena stanična zgrada, ali ćemo obezbediti i uslove da se odatle upravlja brzim vozovima - istakao je Vesić.
Brzom prugom od Beograda preko Novog Sada do Subotice putovaće se od proleća 2025.godine, nakon što se do kraja ove godine radovi na izgradnji završe, a zatim sprovede testiranje nove pruge.
Projekat izgradnje 108 kilometara druge brze pruge do Subotice podrazumeva i gradnju 58 objekta, među kojima je i značajan broj novih staničnih zgrada.
(Telegraf Biznis)