Poznata kompanija zatvara oko 150 prodavnica: Žele luksuzniji izgled i bogate kupce

Vreme čitanja: oko 1 min.

Macy’s juri bogatije kupce luksuznim brendovima kao što su Bloomingdale's i Bluemercuri

Foto:Shutterstock

Kompanija "Macy’s" zatvara 150 prodavnica sa lošim rezultatima. Kako je najavljeno, 50 će biti zatvoreno do kraja 2024, a ostalih 100 u narednih nekoliko godina. Do 2026. godine postojaće samo 350 prodavnica.

Još jedna odluka ove kompanije jeste da će se fokusirati na svoje uspešne brendove Bloomingdale's i Bluemercuri - luksuzne prodavnice koje su nadmašile brend "Macy’s". Otvoriće više, manjih verzija tih prodavnica u narednih nekoliko godina.

Cilj "Macy’s" jeste novi, manji, ali luksuzniji izgled dizajniran da preokrene problematičnog trgovca i zadrži vek i po star brend relevantnim za brzo promenljive zahteve kupaca.

Kako se srednja klasa smanjivala poslednjih decenija, maloprodajno tržište se podelilo na:

- Prodavnice niže klase koje su fokusirane na uštedu, kao što je Valmart, i koje posluju veoma dobro;

- Luksuzni brendovi, pošto su kupci sa sredstvima uspeli da održe svoju potrošnju, uprkos višim cenama.

Dakle, Macy’s juri bogatije kupce luksuznim brendovima kao što su Bloomingdale's i Bluemercuri, i povlači se u nekim od svojih velikih robnih kuća koje prvenstveno opslužuju više kupaca srednje klase. Macy’s će takođe izgraditi 30 manjih prodavnica u naredne dve godine daleko od tržnih centara, odražavajući trend potrošača da biraju manje prodavnice izvan zatvorenih tržnih centara. Manje prodavnice su takođe profitabilnije za Macy’s jer imaju manje radnika i nose manje robe.

Prošlog meseca, Macy’s je objavio da otpušta oko 3,5% svoje radne snage, ili otprilike 2.350 zaposlenih, prenosi CNN.

(Telegraf Biznis)