Šminkerka zarađuje 20.000 dolara mesečno: Novi format videa "preokrenuo" je njen biznis
Iako je počela da objavljuje 2020. godine, Morgan je rekla da je njena Jutjub publika zaista porasla nakon što je platforma predstavila Shorts videe
Jutjub tvrdi da stotine hiljada kreatora sada zarađuje platu od postavljanja kratkih video snimaka na platformu, i to sve dok se kompanija takmiči sa rivalima kao što su TikTok i Instagram. Poznata platforma u vlasništvu Google-a izdvaja desetine hiljada dolara svakog meseca nekim od svojih vrhunskih kreatora Shorts-a, među kojima je i Sidnej Morgan.
Morgan, influenserka, počela je da objavljuje sadržaj na Instagramu, a zatim i na Jutjubu tokom pandemije, pošto je odrasla učeći trikove šminkanja od Jutjubera koji su bili pre nje.
Iako je počela da objavljuje 2020. godine, Morgan je rekla da je njena Jutjub publika zaista porasla nakon što je platforma predstavila Shorts sledeće godine. Na dan lansiranja ove funkcije, ona je objavila Short koji prikazuje šminku inspirisanu emodžijima koja je prikupila "ludih" 30 miliona pregleda.
- Priroda sadržaja kratkog formata je da se može konzumirati tako brzo, i to je najbolji format za puštanje u široku mrežu i privlačenje novih gledalaca. Koristim Shorts kao dodatak da doprem do nove publike i usmerim ih ka svojim videima - rekla je Morgan za CNN.
Ovi kratki video zapisi su sada Morganin primarni izvor prihoda, koji iznosi oko 20.000 dolara svakog meseca, što je dve trećine njene ukupne zarade od Jutjuba, rekla je ona.
- Zarađujem više samo od Jutjub Shorts-a za mesec dana nego što mogu da zaradim na drugim uporedivim platformama za godinu dana - rekla je ona.
Inače Jujtjub je počeo da nudi kreatorima udeo u prihodu od reklama za Shorts prošle godine, jer se njegova TikTok funkcija kopiranja trudila da se istakne u žestokoj konkurenciji onlajn video snimka kratkog formata. Sada više od četvrtine, od 3 miliona kreatora, u svom Jutjubu partnerskom programu zarađuje novac na kratkim filmovima, često pored tradicionalnih video zapisa dugog formata, objavila je kompanija u blog postu u četvrtak.
Pomenuta kompanija kaže da je njen cilj da podstakne postojeće kreatore da isprobaju novi format, ali i da privuče nove korisnike. Platforma u vlasništvu Google-a oslanja se na svoje duboke džepove i dugu istoriju partnerstva sa kreatorima u nastojanju da nastavi da razvija Shorts.
- Mi na to gledamo kao da kreatorima dajemo alate koji su im potrebni da dođu do gledalaca tamo gde jesu, a gledaoci definitivno vole sadržaj kratkog formata koji se može gledati u prolazu, pored svih drugih formata koje nudimo - rekao je Amjad Hanif, potpredsednik Jutjuba za CNN.
(Telegraf Biznis)