Vizije nadrastaju granice: Direktor EBRD i stručnjaci iz San Franciska stižu na Adria Summit

M. P.
Vreme čitanja: oko 4 min.

Dva dana inspirativnih diskusija i interaktivnih panela sa preko 70 govornika iz Evrope i regiona

Foto: Adria Summit

Dok lideri e-trgovine, stručnjaci i inovatori iz celog regiona, kao i Evrope, s nestrpljenjem iščekuju ovogodišnji Adria Summit, organizatori već uveliko rade na programu konferencije koja, od ove godine pored konferencije digitalne trgovine, postaje i biznis konferencija. Eksperti iz oblasti finansija, tehnologije i preduzetništva sastaće se od 8. do 12. maja u hotelima Kempinski Adriatic u Umagu, Hrvatska i Kempinski Palace u Portorožu, Slovenija kako bi definisali kurs budućnosti e-trgovine u Adria regiji i šire.

Dva dana inspirativnih diskusija i interaktivnih panela sa preko 70 govornika iz Evrope i regiona obećavaju duboku analizu uticaja krize u IT industriji u SAD-u na regionalno tržište, kao i odgovore na pitanja: da li da se plašimo veštačke inteligencije i kako da naučimo da je koristimo u svim sferama poslovanja? Kakva budućnost čeka e-trgovinu? Šta se promenilo u finansiranju inovacija? Zašto je ESG važan za biznis u 21. veku?…

Među govornicima ove godine nalaze se:

Matteo Colangeli, regionalni direktor za Zapadni Balkan u Evropskoj banci za obnovu i razvoj (EBRD), stoji na čelu ekonomske i inovativne evolucije u regionu. Sa uspešnom

karijerom u investicionom bankarstvu, konsaltingu i strateškom vođenju, Matteo donosi bogato iskustvo u svoju ulogu. Koristeći rekordne investicije EBRD-a, Matteo želi da pospeši inovacije i rast u jadranskom ekosistemu e-trgovine. On će zajedno sa Stefanom Lazarevićem, predsednikom Američke privredne komore u Srbiji (AmCham) otvoriti ovogodišnju konferenciju.

Foto: Adria Summit

Prisustvo Stefana Lazarevića, predsednika Američke privredne komore u Srbiji (AmCham) na Adria Summitu 2024 obećava da će pružiti konkretne savete za biznise koji teže uspehu u digitalnom dobu, kao i da će otvoriti nove perspektive za saradnju preko Atlantika.

Foto: Adria Summit

Direktno iz Palo Alta iz Kalifornije, iz kolevke najvećih svetskih tehnoloških kompanija, stiže nam Nenad Milanović kao jedan od govornika Adria Summit-a. Nenad je programer i preduzetnik koji je odrastao u Srbiji, koji je osnovao prvu srpsku Unicorn kompaniju. Unicorn kompanije su one koje dostižu procenu od milijardu dolara, a da nisu uvrštene na berzu i san su svakog startup projekta. Nenad je danas vlasnik kompanije cake.com koja stoji iza svetskih poznatih digitalnih alata koji olakšavaju svakodnevni rad kao što su Clockify koji je svetski lider u kategoriji time-tracker alata, Pumble koji pomaže u komunikaciji unutar timova i Plaky koji pomaže korisnicima da planiraju i upravljaju projektima.

Foto: Adria Summit

Cenjeni Google sertifikovani trener i velika zvezda digitalnog marketing u regionu, Miroslav Varga donosi jedinstvenu perspektivu na scenu Adria Summita. Sa svojom prezentacijom pod nazivom “We are Neanderthals, flying jet-planes” ("Mi smo neandertalci, koji lete mlaznim avionima"), Miroslav istražuje brzu tehnološku evoluciju koja preoblikuje naš svet. Kombinujući humor i konkretne primera iz stvarnog života, Miroslav istražuje duboki uticaj tehnologije na ljudsko ponašanje i poslovne dinamike.

Učesnici mogu očekivati neprocenjive uvide u iskorišćavanje tehnoloških napredaka za inovacije i prilagodbe u digitalnom dobu. Miroslavova sesija će sigurno insiprisati učesnike da prihvate prilike koje donosi tehnološka evolucija.

Foto: Adria Summit

Kao poznati predavač, pisac i kreativni strateg, Lazar Džamić je autoritet u inovacijama brendova i angažovanju potrošača. U svojoj prezentaciji pod nazivom “Brand shift vibes”, Lazar će otkriti kako se u današnjem digitalnom dobu, proces izgradnje brenda pomera iz  tradicionalnog pripovedanja (Storytelling) ka aktivnom angažovanju i življenju priče (Storydoing i Storyliving), pri čemu će se osvrnuti na primenu proširene i virtuelne stvarnosti (AR/VR) kao ključnog alata za stvaranje imerzivnih iskustava. Džamićevo predavanje će naterati učesnike da preispitaju svoj pristup izgradnji brenda i prihvate nove prilike za inovacije i rast.

Foto: Adria Summit

Vladimir Đukanović donosi bogato iskustvo u finansijama i investicijama na svojoj prezentaciji na Adria Summitu 2024. Kao iskusni stručnjak za investicije i autor, Vladimirova sesija pod nazivom "A šta je to investicija?" ima za cilj da demistifikuje svet finansija za učesnike. Koristeći svoje bogato iskustvo u oblasti portfolijskog trgovanja i privatnih investicija, Vladimir će pružiti korisne savete za navigaciju kroz kompleksnosti finansijskih tržišta. Učesnici mogu očekivati dublje razumevanje zdravih investicionih

strategija i otkrivanje ključnih elemenata održivog rasta i prosperiteta na Balkanu i šire, a Vladimir je najavio i promociju svoje nove knjige.

Foto: Adria Summit

Fokusirajući se na specifičnosti startapa u San Francisku, Vera Kenehan, izvršna direktorka iz Silicijumske doline, će podeliti savete za prevazilaženje početnih izazova i izgradnju uspešnih timova. Sa više od 20 godina iskustva u različitim industrijama, uključujući telekomunikacije, medije, SaaS i venture capital, ona donosi bogatstvo znanja i novu perspektivu. Vera je magistrirala liderstvo i menadžment na Stanfordu i aktivno je mentor budućim preduzetnicima. Njeno predavanje će učesnicima pružiti uvid u svet startapa iz prve ruke.

Foto: Adria Summit

Pavle Savović će održati predavanje pod nazivom "Veštačka inteligencija u medijima: Izazovi i prilike." Sa preko 15 godina iskustva u digitalnoj i kreativnoj industriji, Pavle je iskusni profesionalac i suosnivač telegraf.rs, jednog od vodećih medijskih projekata u Srbiji. Tokom svoje karijere, Pavle je razvio veštine vođenja i istakao se kao stalni inovator, posebno u oblastima medija, digitalnih tehnologija i primene veštačke inteligencije. Na predavanju će biti obrađene ključne teme poput uloge veštačke inteligencije u stvaranju sadržaja, personalizaciji korisničkog iskustva, borbi protiv dezinformacija i budućnosti veštačke inteligencije u medijima. Ne propustite priliku da saznate više o važnosti veštačke inteligencije u medijskoj industriji.

Foto: Adria Summit

I mnogi drugi… Kako se početak Adria Summita 2024 bliži, učesnici sigurno mogu očekivati sjajne prezentacije od vrsnih stručnjaka i biznis lidera. Od oblikovanja budućnosti ekonomije i e-trgovine do istraživanja tehnološke evolucije i inovacija brendova, svaka prezentacija će pružiti korisne savete i konkretne strategije za suočavanje sa izazovima i mogućnostima digitalnog doba.

Ceo program konferencije pogledajte na sajtu adriasummit.com gde se možete i prijaviti za učešće na Adria Summitu.

(Telegraf Biznis)