Šanel papreno "udario" po džepu kupaca: Jedna torbica preko 10.000 evra
Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećanje cena u vreme krize moglo biti kontraproduktivno, ali bez obzira na to, ne odustaju od korekcije cenovnika
Od 2019. godine luksuzne modne kuće podigle su cene svojih proizvoda u proseku za 33 odsto. "Šanel", drugi najpopularniji brend posle brenda "Luj Vitona", saopštio je da je prošle godine zabeležio rast prodaje od 16 odsto, na skoro 20 milijardi dolara, što je duplo više u odnosu na prihod od pre deset godina.
Za polovinu ovog rasta zaslužna su poskupljenja, piše list "Poslovni". Velike modne kuće su, kako se navodi, svesne da bi povećanje cena u vreme krize moglo biti kontraproduktivno, ali bez obzira na to, ne odustaju od korekcije cenovnika.
"Šanel" je od pandemije značajno podigao cene, pa je klasična torba na sklapanje sa njihovim logom duplo poskupela i sada košta više od 10.000 evra.
Početkom ovog meseca kontaktirali su kupce i samo rekli da se suočavaju sa problemima koji su ih primorali da podignu cene.
(Telegraf Biznis)