Sunovrat američkog brenda Forever 21: Nekada im konkurenti bili H&M i Zara, danas traže odlaganje kirije

M. P.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Forever 21 se suočava sa nizom problema koji dugo muče njegovo poslovanje

Foto: John Crowe / Alamy / Alamy / Profimedia

Forever 21 zatražio je pauzu u isplaćivanju kirija jer prodaja opada i igrač brze mode se bori da održi korak sa konkurentima saznaje Si-En-Bi-Si.

Trgovac na malo, koji ima više od 380 prodavnica u SAD, zatražio je od nekih izdavača da smanje kiriju za čak 50%, rekli su za CNBC ljudi upoznati u slučaj.

Iako se kompanija suočava sa finansijskim poteškoćama, tek treba da angažuje savetnike i ne razmišlja o drugom podnesku za zaštitu od stečaja, kažu izvori. S druge strane, rade na restrukturiranju svojih brojnih zakupa kako bi mogli da smanje troškove.

Forever 21 se suočava sa nizom problema koji dugo muče njegovo poslovanje. Posluje na sve zasićenijem tržištu brze mode, kažu izvori. Takođe su dodali da se trgovac na malo bori da upravlja zalihama i razume i odgovori na potrebe potrošača.

Borba lanca brze mode dolazi nakon što je podneo zahtev za zaštitu od bankrota 2019. godine, a kasnije ga je kupio konzorcijum koji uključuje kompaniju za upravljanje brendovima Authentic Brands Group i vlasnike Simon Property Group i Brookfield Property Partners.

Kada je kompanija tražila zaštitu od stečaja, imala je više od 800 lokacija širom sveta. Prodavac se prebrzo proširio tokom svoje faze rasta, ostavljajući ga nesposobnim da investira u svoj lanac snabdevanja i brzo reaguje na promenljive trendove, a zatvaranje stotina prodavnica nakon podnošenja zahteva za zaštitu od stečaja nije rešilo probleme.

U prošlosti, glavni rivali Forever 21 su bili H&M i Zara. Ovih dana, njegovi najveći neprijatelji su prodavci ultra brze mode kao što su Shein i Temu.

Na kraju, to je rezultiralo partnerstvom brenda Forever 21 i Shein-a. Budućnost će pokazati da li je to bio dobar potez ili bi jednog dana modni internet gigant mogao da preuzme radnje Forever 21.

(Telegraf Biznis)