Đedović Handanović: Brojna pitanja građana preko kol centra o projektu Jadar
Građane je interesovalo od toga kakva će biti zaštita od buke, do toga šta donosi, koja je korist, kao i ekonomski potencijali projekta, koje nove tehnologije mogu da se razvijaju u našoj zemlji
Građani su preko kontakt centar Vlade Srbije koji je 9. avgusta počeo da radi, a koji je formiran kako bi stručnjaci pružali odgovore o projektu Jadar, postavljali različita pitanja, od ekoloških do ekonomskih, izjavila je ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović.
Ona je Tanjugu rekla da su građani stručnjacima iz oblasti ekologije, rudarstva i energetike, zaštite voda i vodotokova, kao i medicinske struke postavljali i pitanja koja uopšte nemaju veze sa projektom Jadar.
- Čak sam i ja odgovarala građanima na otvaranju kontakt centra na njihova pitanja, upravo da bi stali na put širenju dezinformacija, lažnih vesti i plasiranju informacija o projektu koje su netačne - navela je Đedović Handanović.
Naglasila je da je lično htela da se uveri u to šta građane najviše zanima.
Prema njenim rečima, građane je interesovalo od toga kakva će biti zaštita od buke, do toga šta donosi, koja je korist, kao i ekonomski potencijali projekta, koje nove tehnologije mogu da se razvijaju u našoj zemlji, ali i to u kojoj je fazi projekat, odnosno koje su neke naredne faze njegovog razvoja.
- Imali smo i upite određenih građana koji nemaju veze sa projektom, ali sve to je jedan proces našeg transparentnog rada i delovanja i želje da stavimo na raspolaganje građanima svakim radnim danom, od 9 do 15 časova, stručnjake i eksperte, koji će u ovom momentu, u okviru dostupnih informacija, davati odgovore - rekla je ona.
Đedović Handanović je naglasila da se, što se tiče projekta Jadar, ništa neće desiti ni sutra ni prekosutra, da projekat još uvek treba da se razvije i da dobijemo sve informacije, pa onda na osnovu njih da donosimo odluke da li će do projekta doći.
- Sve to upravo iz razloga da bi zadovoljili sve standarde koje jedan ovakav projekat treba da zadovolji - ukazala je ministarka.
Kako je navela, pitanja građana će se beležiti, kao i odgovori da bi unapredili i došli do još većeg broja informacija.
- Građane zaista želim da uverim još jednom da smo tu za njih, zbog njih, da radimo u njihovom interesu i da se apsolutno ništa neće desiti što je na štetu ni zdravlja, ni prirode. Mi želimo da razvijamo našu zemlju, da idemo napred, da razvijamo nove tehnologije, da imamo bogatstva i da ih koristimo na najbolji mogući način, a od toga nećemo odustati - zaključila je Đedović Handanović.
Kontakt centar Vlade Srbije preko kojeg će građani moći da se informišu o projektu "Jadar" počeo je da radi u petak, 9. avgusta.
Centar je otvorila Đedović Handanović, koja je odgovarala na pitanja građana do 10 časova.
Kontakt centar radiće radnim danima od 9 do 15 časova.
U tom periodu zainteresovanim građanima koji pozovu broj telefona 0800/37-37-37, stručnjaci iz oblasti rudarstva, zdravstva i ekologije, odgovaraće na sva pitanja koja imaju u vezi projekta "Jadar", a koja ih možda zabrinjavaju.
(Telegraf Biznis/Tanjug)