Raskid ugovora nakon 37 godina: Panasonik više neće biti sponzor Olimpijskih igara

D. J.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Za sada nije sasvim jasno da li će Tojota i nadalje biti sponzor Olimpijskih igara

Foto: Profimedia

Japanska tehnološka kompanija Panasonik objavila je da nakon 37 godina više neće biti sponzor Olimpijskih igara.

U saopštenju nisu jasno saopšteni razlozi za raskid partnerstva, već se kompanija pozvala na stalne revizije toga kako sponzorstvo treba da se razvija, prenosi AP.

Panasonik spada među takozvanih 15 glavnih sponzora Olimpijskih igara među kojima su i Anhojzer-Buš Inbev, Er-Bi-En-Bi(Airbnb), Alibaba, Alijanc, Atos, Bridžstoun, Koka-kola, Deloit, Intel, Omega, Prokter end Gembl (P&G), Samsung, Tojota i Viza.

Međunarodni olimpijski komitet (MOK) u četvorogodišnjem ciklusu dobija od sponzora više od dve milijarde dolara, a udeo Panasonika nije poznat.

Japanska novinska agencija Kjodo je preko nekoliko meseci navela, pozivajući se na anonimne upućene izvore, da je kompanija Tojota nezadovoljna načinom na koji Međunarodni olimpijski komitet koristi sponzorski novac.

Kako navode izvori iz Tojote, novac koji dobija MOK "nije efikasno iskorišćen za podršku sportistima i promociju sporta".

Za sada nije sasvim jasno da li će Tojota i nadalje biti sponzor Olimpijskih igara.

(Telegraf Biznis/Tanjug)