Izazovi i prilike: Suzana Dubajić o razvoju Kärcher brenda u Srbiji

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Suzana Dubajić/ Foto: Promo/ Kärcher
  • Koje ključne strategije ste implementirali da biste ojačali prisustvo Kärcher-a na srpskom tržištu?

Naša strategija je usmerena na prilagođavanje potrebama lokalnog tržišta, uz korišćenje tehnoloških rešenja po kojima je Kärcher prepoznatljiv globalno. Fokusiramo se na uspostavljanje jakih partnerstava sa lokalnim distributerima, kao i kontinuirane kampanje čiji je cilj edukacija korisnika o našim proizvodima.

  • Koji su vaši najveći izazovi u upravljanju poslovanjem u Srbiji i koje korake preduzimate za njihovo prevazilaženje?

Prednost nekada može biti i izazov - naš brend nudi brojna inovativna rešenja za čišćenje, sa kojima neki korisnici u Srbiji još uvek nisu upoznati. Radimo na organizaciji edukativnih kampanja i aktivnoj promociji novih proizvodnih grupa, kao i pružanju kvalitetne podrške korisnicima kako bismo olakšali prelazak na savremena rešenja u čišćenju. Svesni smo da je ovaj proces dugotrajan i zahteva vreme i trud, ali naš dosadašnji napredak pokazuje da su ljudi u Srbiji otvoreni za inovacije i da smo na pravom putu.

  • Šta je to što čini Kärcher proizvode jedinstvenim u poređenju sa konkurencijom na srpskom tržištu?

Kada govorimo o Karcher proizvodima znamo da se najpre oslanjamo na kvalitet i dugotrajnost, a pored toga, efikasnost i multifukcionalnost je nešto što naše proizvode sa sigurnošću izdvaja od konkurencije. Takođe, naši proizvodi koriste inovativne tehnologije koje omogućavaju sjajne rezultate uz uštedu energije i vode, čime našim korisnicima donosimo i značajne uštede kada je čišćenje u pitanju.

  • Koji su trendovi u industriji čišćenja i održavanja koje pratite i kako se Kärcher uklapa u te promene?

Pratimo globalne trendove kao što su automatizacija, održiva rešenja i korišćenje ekološki prihvatljivih tehnologija. Kärcher se uklapa u te promene kroz razvoj uređaja koji koriste manje resursa, kao što su naša rešenja za čišćenje sa smanjenom potrošnjom vode i hemikalija.

  • Kako se Kärcher angažuje u zajednici i kakvu ulogu ima u društvenim inicijativama u Srbiji?

Aktivno podržavamo lokalne zajednice kroz donacije i društveno odgovorne projekte. Učestvujemo u inicijativama za očuvanje životne sredine, kao i u projektima čišćenja i održavanja kulturnih spomenika. U Beogradu smo do sada čistili Beo Zoo vrt, Kalemegdanske i Barutanu, a uskoro nas očekuje još jedan projekat besplatnog čišćenja.

  • Koji su vaši planovi za proširenje ili unapređenje mreže prodajnih mesta i servisnih centara u Srbiji?

Naš fokus u narednim godinama biće proširenje mreže prodajnih mesta i servisnih centara u Srbiji, kako bismo povećali dostupnost naših proizvoda u svim gradovima. Fokusiraćemo se na identifikaciju ključnih lokacija i saradnju s lokalnim partnerima, kao i na obuku osoblja za pružanje kvalitetne usluge. Ovim aktivnostima želimo da unapredimo korisničko iskustvo i dodatno ojačamo naš brend.

  • Koji su vam najvažniji ciljevi za narednu godinu i kako planirate da ih ostvarite?

Cilj za narednu godinu je unapređenje iskustva korisnika kroz intenzivniju edukaciju i podršku partnerima. Kroz ovakve inicijative, želimo da osiguramo da naši korisnici potpuno razumeju prednosti i efikasnost Kärcher proizvoda. Takođe, nastavljamo s jačanjem našeg digitalnog prisustva, kako bismo unapredili dostupnost i pristup našim rešenjima na tržištu Srbije.

(Telegraf.rs/PR)