PRVI U SRBIJI: HEINEKEN Srbija dobitnik evropski priznatog krovnog pristupnog sertifikata
HEINEKEN Srbija prva je kompanija u Srbiji koja je dobila evropski priznat krovni pristupni sertifikat Društveno-odgovoran poslodavac a koji uključuje svih pet oblasti: organizacioni menadžment, usklađivanje privatnog i profesionalnog života, organizaciona kultura i razvoj zaposlenih, bezbednost i zdravlje na radnom mestu i uticaj na životnu sredinu. Sertifikat dodeljuje Balance Company u skladu sa sertifikacionom šemom "Ekvilib" Instituta iz Slovenije a zasnovan je na principima i suštinskom sadržaju internacionalnog standarda ISO 26000, koji se sveobuhvatno odnosi na oblast društvene odgovornosti, sa naglaskom na stav prema zaposlenima.
Sabir Džafar, generalni direktor HEINEKEN Srbija, istakao je da je sertifikat još jedna potvrda predanosti kompanije strateškom upravljanju društvenom odgovornošću, uz kontinuiranu posvećenost zaposlenima.
-Posvećeni smo ostvarivanju ciljeva održivog razvoja, a odnos prema zaposlenima smatramo ključnim za razvoj naše poslovne kulture. Zadovoljstvo zaposlenih direktno utiče na kvalitet njihovog života i radnu atmosferu i ponosni smo što je naše zalaganje prepoznato i nagrađeno - izjavio je Džafar.
Transparentan i društveno odgovoran lanac snabdevanja, dodatni bonusi za povećanje socijalne sigurnosti zaposlenih, radno vreme u skladu sa životnim okolnostima, transparentno oglašavanje mogućnosti za karijeru unutar organizacije, pokloni i refundacija osnovnoškolskih udžbenika za decu zaposlenih, zelena i ekološki prihvatljiva kancelarija, individualizovani planovi za povratak na posao nakon dugotrajnog bolovanja ili porodiljskog odsustva, promovisanje održive i odgovorne potrošnje energije, vode i emisije CO2, cirkularna ekonomija i »zero waste« kao i dodatni slobodni dani i privato zdravstveno osiguranje samo su neki od benefita i niza mera koje prikazuju kako benefiti za zaposlene postaju benefiti za samu kompaniju i usmereni su na podršku u rešavanju važnih pitanja zaposlenih i posvećenosti ostvarivanju pozitivnog uticaja na svet oko nas kroz očuvanje životne sredine, društvenu održivost i odgovornu konzumaciju. Jer, zajedno stvaramo bolji svet!
(Telegraf.rs/PR)