Pekar iz pakla maltretira ljude koji kupuju ćevape: Svakom namesti kaznu od 350 evra, niko mu ne može ništa!
Vozači koji nepropisno koriste parking namenjen kupcima pekare "Szihn" dobijaju od advokata obaveštenje o kazni od 350 evra. Na ovaj način vlasnik firme, Štefan Zihn, brani se od bahatih vozača, a tako i kebab iz obližnjeg restorana može postati veoma skup.
Gospodin S. hteo je samo brzo da uzme kebab i parkirao je automobil na parkingu za kupce pekare "Szihn", koji se nalazi prekoputa. To je veoma praktično, jer pekara, zajedno sa kafićem, ima devet parking mesta za kupce, koja su često prazna.
Neprijatno iznenađenje usledilo je mesec dana kasnije, kada mu je na kućnu adresu stiglo pismo advokata sa zahtevom za uplatu kazne od 350 evra. Da je gospodin S. ostao još nekoliko minuta duže, morao bi da plati i dodatne troškove za šlep službu. Slično se desilo i gospođi B., koja se žali jer je prethodno obavila kupovinu u pekari, a potom završila još jednu obavezu u blizini.
- Bila sam redovna mušterija, ali sada sigurno više neću ići tamo.
Slično razmišlja i gospođa N., koja je takođe kažnjena:
- Pekaru sam povremeno posećivala, ali sada sigurno više neću.
Ona priznaje da nije ispravno koristiti parking za kratku posetu kebab restoranu prekoputa, ali dodaje da je 350 evra za deset minuta parkiranja je zaista mnogo.Takođe, kako navodi, ona nije znala da nije dozvoljeno parkirati na ovom mestu ukoliko nije kupac pekare.
Vlasnik: "Automobili su često parkirani satima i tokom cele noći"
Vlasnik pekare, Štefan Zihn, odbacuje ove kritike i objašnjava da su se parking mesta više puta blokirala od strane ljudi koji nisu njegovi kupci. „
- Nažalost, naš parking za kupce često koriste osobe koje posećuju restorane u blizini ili obavljaju druge obaveze. Zbog toga njegovi kupci često nisu mogli da pronađu slobodno mesto. Kupovina ovih devet parking mesta bila je neophodna da bismo uopšte mogli ovde da otvorimo radnju - kaže Zihn.
On dodaje da je bilo slučajeva kada su automobili bili parkirani satima, pa čak i tokom čitavih dana, a da pritom ništa nije kupljeno u njegovoj pekari.
- Želim da naglasim da nam nije cilj kažnjavanje, već obezbeđivanje slobodnog parkinga za naše kupce. Kao zanatska pekara i lokalni dobavljač, nemamo ništa protiv toga da naši kupci kombinuju kupovinu kod nas sa drugim obavezama u okolini - istakao je on, pa dodao:
- Razumemo nezadovoljstvo koje ovakve mere mogu izazvati i ozbiljno shvatamo sve primedbe. Ako neko smatra da je došlo do nesporazuma, može nam se obratiti u bilo kom trenutku, prenosi Krone.
(Telegraf Biznis)