Oslobodite potencijal svog biznisa sa Digital Azutom: Poslovanje bez ograničenja
U današnjem digitalnom dobu, prisustvo na internetu je ključno za uspeh svakog biznisa. Međutim, mnoge firme i dalje nemaju sopstveni veb-sajt, što može otežati njihovu vidljivost i dostupnost potencijalnim kupcima. Ukoliko je i Vaš biznis nevidljiv tržištu na internetu, onda je pravo vreme da se registrujete na poslovnoj platformi Moja delatnost i tako povećate prisutnost, privučete nove kupce i unapredite svoje poslovanje.
Poslovna platforma Moja delatnost, kojom upravlja marketinška kuća Digital Azut, omogućava firmama i preduzetnicima da ih korisnici brzo i lako pronađu na internetu, čak i bez sopstvenih veb-stranica. Na mreži danas možete pronaći sve – od unikatnih komada nakita do svežeg voća i povrća koje možete naručiti onlajn i dobiti ih direktno na kućni prag. Zato svaki biznis, pa i onaj najmanji i najmlađi, treba da iskoristi potencijal internet i njegovo tržište bez granica. Nedostatak sredstava ili veština za izradu veb-sajta ne sme biti prepreka za prisustvo na internetu, jer kupci su već tamo, a od toga da li će oni informacije o Vašoj firmi, proizvodima ili uslugama pronaći na mreži, zavisi i obim Vašeg poslovanja. Pekara "Kod Kobca" iz Kupinova je sjajan primer kako je moguće postati prepoznatljiv na internetu uz pomoć Moje delatnosti.
Vidljivost i dostupnost
-Pekara "Kod Kobca" koristi našu platformu za predstavljanje poslovanja. Na njihovoj stranici na portal Moja delatnost nalaze se sve ključne informacije – ime firme, adresa, broj telefona, radno vreme, kao i vizuelni i pisani sadržaj koji opisuje njihove proizvode i usluge. Ove informacije su optimizovane za pretraživače, što znači da potencijalni kupci lako mogu pronaći pekaru kada pretražuju relevantne ključne reči na Google-u i to na njegovoj prvoj strani. Takvu uslugu dobijaju i drugi klijenti Digital Azuta, što im omogućava da povećaju prisutnost na internetu i privuku nove kupce. Naravno, baš kao i veb-sajt, i svoju stranicu na platformi firme mogu dodatno uređivati i menjati, otvoriti e-prodavnicu, prilagođavati sadržaj svojim potrebama, samo je ova strategija daleko ekonomičnija, brža i lakša, a efikasno će Vas plasirati na onlajn tržište - objašnjavaju iz Digital Azuta.
Firme koje već imaju veb-sajtove i profile na društvenim mrežama, takođe koriste platformu Moja delatnost, jer im registracija na njoj omogućava dodatnu vidljivost i povećava posetu postojećim digitalnim kanalima, jer Moja delatnost pomaže firmama da se bolje pozicioniraju na internet pretragama.
Međutim, koliko god bilo poželjno da digitalni marketing zbog svih svojih prednosti, ne bude samo deo strategije svakog biznisa, već primarna metoda marketinga, i koliko god njegove metode bile efikasne i povoljne, ne treba potpuno isključiti tradicionalni marketing, koji je još i te kako živ.
Zato Digital Azut svoje klijente promoviše i kroz štampano izdanje Moja delatnost. Taj katalog izlazi dva puta godišnje i distribuira se širom Srbije omogućavajući firmama da dopru do potencijalnih kupaca na različitim lokacijama, kao što su autobuske stanice, aerodromi, čekaonice i domaćinstva. Kombinacija digitalnog i tradicionalnog marketinga osigurava da Vaša firma bude prepoznatljiva i dostupna širokoj publici, kako onoj koja kupovine obalja uglavnom onlajn, tako i onoj koja i dalje poverenje poklanja informacijama na papiru.
(Telegraf.rs/PR)