Beohemija – Lider u industriji kućne hemije i inovacija

A. V.
Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Promo

Beohemija, deo češke grupacije CE Industries, uspešan je primer transformacije, rasta i posvećenosti kvalitetu. Fokusirana na inovacije, izvoz i odgovorno poslovanje, kompanija je u poslednje dve godine zabeležila rast prometa više od 60%. Ključ uspeha je u redefinisanju proizvodnog portfolija, uvođenju novih proizvoda i strateškim investicijama.

Kompanija nudi širok asortiman proizvoda koji su organizovani u četiri ključna brenda: Duel, prepoznatljiv lider u segmentu deterdženata i omekšivača, Selection, pristupačna varijanta Duel proizvoda, Spin, specijalizovan za posuđe, i Pompa, brend za kućnu hemiju.

Beohemija izvozi svoje proizvode na 20 tržišta i uspostavila je distribuciju na 12 tržišta regiona i Evrope. U toku su aktivnosti na širenju na tržišta u Mađarskoj, Bugarskoj i Švajcarskoj. Više od polovine godišnjeg prometa kompanije dolazi upravo sa inostranih tržišta.

Kompanija aktivno primenjuje ekološke prakse, od smanjenja upotrebe plastike i emisija CO2 do razvoja proizvoda sa sirovinama iz obnovljivih izvora. U planu je plasiranje zelene, eco-friendly linije koja će dodatno doprineti održivom razvoju.

Beohemija ide u korak sa razvojem tehnoloških inovacija - investira u napredne tehnologije u svim sektorima, uključujući modernizaciju lanca snabdevanja i razvoj novih softverskih rešenja. Optimizacija proizvodnje rezultirala je povećanjem kapaciteta za 40% u segmentu praškastih deterdženata i 12% u segmentu tečnih deterdženata i omekšivača, uz očuvanje visokih standarda kvaliteta.

U središtu poslovanja kompanije su - zaposleni. Kroz programe mentorstva, obuke i nagrađivanja zaposlenih, Beohemija gradi inkluzivnu kulturu, dok inicijative kao što je "Ja imam ideju" podstiču interne inovacije. Team building aktivnosti i događaji, kao što su Sportski DUEL i Dan porodice, dodatno jačaju osećaj pripadnosti i zajedništva.

Sa modernim brend strategijama i kampanjama, kao što je "Duel - snažan, nežan i moćan - kao Ti", Beohemija gradi snažnu vezu s potrošačima. Kompanija istovremeno sprovodi društveno-odgovorne (CSR) aktivnosti, kao što su: podrška socijalno ugroženim kategorijama drustva kroz donacije gotovih proizvoda samohranim majkama, kao i univerzitetskom obrazovanju talentovanih studentkinja kroz prodaju Duel tečnog deterdženta.

Foto: Promo

Cilj Beohemije je dodatno jačanje pozicije na globalnom tržištu kroz inovativne proizvode, održivu proizvodnju i strateško širenje prisutnosti. Posvećenost kvalitetu, inovacijama i zadovoljstvu potrošača ostaje u srcu njenog poslovanja, dok kompanija postavlja nove standarde u industriji kućne hemije.

(Telegraf.rs/PR)