Kompanija Ryanair tužila putnika za 15.000 evra: Sada je zvanično saopšten razlog
Kompanija Ryanair potvrdila je da je pokrenula sudski postupak pred Okružnim sudom u Irskoj i da traži odštetu veću od 15.000 evra od putnika koji je leteo na liniji Dablin - Lanzarote 9. aprila 2024. godine.
Zbog nedoličnog ponašanja tog putnika, let je morao biti preusmeren na Porto, što je 160 putnika dovelo u nezgodnu situaciju i izazvalo nepotrebne smetnje.
- Neprihvatljivo je da putnici, od kojih mnogi putuju s porodicom ili prijateljima kako bi uživali u opuštajućem letnjem odmoru, trpe nepotrebne smetnje i skraćuju vreme odmora zbog neposlušnog ponašanja jednog putnika. Nažalost, to je bio slučaj za putnike na ovom letu iz Dablina za Lanzarote prošlog aprila, koji je morao da bude preusmeren na Porto zbog ponašanja jednog pojedinca, što je izazvalo troškove od 15.000 evra za noćenja, troškove putnika i troškove sletanja. Sada smo pokrenuli parnični postupak za naplatu tih troškova od tog putnika - naveo je portparol Ryanaira.
Kompanija je poručila da ni u budućnosti neće tolerisati nedolično ponašanje putnika.
- Ovo pokazuje samo jednu od mnogih posledica s kojima će se putnici koji ometaju letove suočiti u sklopu Ryanairove politike nulte tolerancije. Nadamo se da će ova akcija sprečiti dalje ometajuće ponašanje na letovima, kako bi putnici i posada mogli da putuju u prijatnom okruženju - zaključili su.
(Telegraf Biznis/Klix)