Rad od kuće, zarada i do 5.000 evra, a starosne granice nema: Ova kompanija traži nova lica

Vreme čitanja: oko 2 min.

Foto: Pixabay

Meta pokušava da iskoristi nesigurnu budućnost svog rivala TikTok-a, iako je zabrana TikTok-a trajala samo nekoliko sati (barem za sada). Kompanija je predstavila novi program "bonusa za proboj", koji nudi do 5.000 dolara kreatorima koji su novi na aplikacijama kompanije.

Prema informacijama Meta-e, ovaj bonus program dostupan je odraslim osobama u SAD koje "već imaju prisustvo na nekoj drugoj društvenoj aplikaciji koju mogu povezati ili su već povezali tokom procesa prijave." Učesnici će takođe morati da naprave profesionalni nalog na Instagramu i stranicu na Facebook-u.

Ako budu prihvaćeni, kreatori će moći da zarade do 5.000 dolara tokom perioda od 90 dana u zamenu za objavljivanje "najmanje 20 Reels-a na Facebook-u i 10 Reels-a na Instagramu, postavljenih direktno u svaku aplikaciju u okviru svakog 30-dnevnog bonus perioda," kao i za deljenje sadržaja "najmanje 10 različitih dana unutar svakog 30-dnevnog bonus perioda." (Meta napominje da će pojedinačne isplate kreatorima biti izračunate na osnovu "evaluacije njihovog prisustva na društvenim mrežama.") Pored toga, kreatori će moći da učestvuju u programu "Monetizacija sadržaja na Facebook-u", koji im omogućava zaradu ne samo za video sadržaj, već i za tekstualne i foto objave.

Iako Meta direktno ne pominje TikTok, tajming ove inicijative očigledno je usmeren ka kreatorima sa TikTok-a koji nisu aktivni na Facebook-u i Instagramu. Zanimljivo je i to što uslovi bonus programa zahtevaju da kreatori objavljuju dvostruko više Reels-a na Facebook-u nego na Instagramu, što ukazuje da Meta želi da poveća originalni sadržaj upravo na Facebook-u.

Ovi bonusi za proboj samo su jedan od načina na koji Meta pokušava da privuče kreatore sa TikTok-a na svoje platforme. Kompanija takođe nudi nekim kreatorima, uključujući one iz programa "proboja", besplatnu jednogodišnju pretplatu na Meta Verified, koja obezbeđuje plavu oznaku i dodatne pogodnosti, poput zaštite od imitacije. Nedavno je Meta produžila maksimalno trajanje Reels-a na Instagramu sa 90 sekundi na tri minuta i redizajnirala Instagram mrežu.

Meta navodno sklapa i veće ugovore sa poznatijim kreatorima. Kako izveštava The Information, Meta nekim TikTok zvezdama nudi bonuse do 50.000 dolara mesečno u zamenu za to da njihov sadržaj prvo bude objavljen na Reels-u. Portparol Meta-e odbio je da komentariše detalje tih ugovora, ali je rekao da je kompanija "nedavno proširila svoje investicije“ u sadržajne sporazume „kako bi podržala više kreatora."

(Telegraf Biznis/Engadget)