"Da li se čujemo?": Moćne priče žena koje pomeraju granice biznisa i dizajna

A. V.
Vreme čitanja: oko 3 min.

Foto: Promo/ MrdjaLovers/ HARPERS BAZAAR konferencija "Konekcije žena sa vizijom"

Konferencija Bazaar at Work okupila je žene koje oblikuju savremenu poslovnu i kulturnu scenu

U elegantnom ambijentu Bioskopa Balkan, u samom srcu Beograda, održana je prva "BAZAAR AT WORK", konferencija u organizaciji magazina Harper’s BAZAAR Srbija.

Na panelu koji je nosio naziv "Da li se čujemo?", zajedno sa književnicom Inom Poljak i osnivačicom kraft piva Kabinet Kosarom Dangić, govorila je Dana Karanović, menadžerka za razvoj novih proizvoda u kompaniji JTI, fokusirajući se na pozicioniranje brenda Ploom, uređaja za zagrevanje duvana namenjenog odraslim korisnicima nikotinskih proizvoda.

Foto: Promo/ MrdjaLovers/ HARPERS BAZAAR konferencija "Konekcije žena sa vizijom"

Ona je objasnila da brend koji ne može da koristi sve kanale komunikacije živi i raste kroz čitavu filozofiju koju predstavlja, što čini njegov proces izgradnje kompleksnijim i sporijim:

-Za nas u JTI, ograničenja su često podsticaj za inovativna i kreativna rešenja u okviru postojeće regulative, jer nas sužene opcije motivišu i inspirišu da razmišljamo kreativnije i sa fokusom na dugoročne ciljeve.

Kao potvrdu takvog pristupa, navela je i priznanje za poslovnu inovaciju godine, koje je Ploom nedavno dobio, zahvaljujući načinu na koji objedinjuje jednostavnost korišćenja, moderan ergonomski dizajn i tehnološka rešenja kao što je patentirana japanska HeatFlow tehnologija, koja pokazuje smanjenje nivoa štetnih supstanci do 95% u poređenju sa pušenjem cigareta.*

Filozofija brenda Ploom zasniva se na ideji da savremeni, punoletni korisnici ne traže proizvod, već jedinstveno i lično iskustvo, osmišljeno tako da odgovara njihovom ukusu, stilu i načinu života. Moto Truly Unique jeste temelj komunikacione strategije ovog brenda, koja kombinuje visoke standarde u kvalitetu, preciznosti i inovaciji sa snažnim fokusom na odnos sa odraslim konzumentima duvanskih proizvoda.

Foto: Promo/ MrdjaLovers/ HARPERS BAZAAR konferencija "Konekcije žena sa vizijom"

Kako je navela, emotivna povezanost sa potrošačima je najvažniji aspekt u izgradnji svakog savremenog brenda. U slučaju brenda Ploom, kompanija JTI pažljivo gradi odnos sa svojom zajednicom kroz personalizovanu komunikaciju, obeležavanje važnih datuma i simbolične znakove pažnje, čime se brend strateški pozicionira kao dosledan, pažljiv i relevantan u očima punoletnih korisnika nikotinskih proizvoda.

Na pitanje koliko je dizajn proizvoda važan element neverbalne komunikacije, Karanović odgovara da dizajn komunicira estetiku, prenosi identitet, vrednosti, te ambiciju brenda, posebno u vremenu kada su poruke sve kraće, a pažnja potrošača ograničena. Upravo iz tog razloga, za JTI dizajn ima važnu stratešku ulogu u razvoju brenda.

-Dizajn je prvi, a vrlo često i najvažniji kontakt između brenda i potrošača. Upravo kroz dizajn ljudi donose prvi utisak, a često podsvesno i sud o proizvodu. Mi u JTI smo vrlo svesni važnosti dizajna i ponosni što je Ploom za kratko vreme postao prepoznatljiv po sofisticiranom i jedinstvenom dizajnu - rekla je Dana i dodala da se takav pristup ogleda i kroz saradnje sa istaknutim imenima savremenog dizajna, među kojima je i svetski poznati umetnik Ora Ito, koji je dizajnirao limitiranu seriju uređaja Red by Ora Ito.

Foto: Promo/ MrdjaLovers/ HARPERS BAZAAR konferencija "Konekcije žena sa vizijom"

Tokom konferencije pod nazivom "Konekcije žena sa vizijom", razgovaralo se i o temama kao što su žensko preduzetništvo, multitasking, ispunjavanje očekivanja, lično brendiranje i položaj žena u savremenom društvu. Smešten u zgradi bioskopa koji predstavlja svedočanstvo kulturnog, urbanog i arhitektonskog razvoja Beograda, događaj je okupio žene koje oblikuju savremenu poslovnu, modnu i kreativnu scenu.

Tokom pet pažljivo osmišljenih panela, govornice iz sveta biznisa, mode, psihologije i komunikacija podelile su znanja, dileme i uvide na svakodnevne izazove, uloge i doprinos koji žene imaju u društvu. Među učesnicama su bile Marija Tarlać, Jelena Ivanović, Ana Mirković, Marija Hadžović, kao i mnoge druge žene čije vizije, iskustva i stavovi ostavljaju snažan trag, kako u njihovim poslovima, tako i u društvu u celini.

*ovo se odnosi na smanjenje nivoa emisije 9 štetnih sastojaka koji se nalazi u dimu cigarete, a čije smanjenje preporučuje Svetska zdravstvena organizacija.

VAŽNO: OVO NE ZNAČI DA JE UPOTREBA DUVANSKIH PATRONA BEZBEDNA ILI DA ELIMINIŠE RIZIK ZA ZDRAVLJE ILI ZAVISNOST POVEZANU SA UPOTREBOM DUVANA. NIJEDAN DUVANSKI PROIZVOD NIJE BEZBEDAN. SAMO ZA PUNOLETNE.

(Telegraf.rs/PR)