Prodaja Ray-Ban Meta naočara skočila 3 puta! Prihodi dostigli čak 14 milijardi evra u prvih 6 meseci

V. K.
Vreme čitanja: oko 1 min.

Foto: Tada Images / Shutterstock.com

Prihod od prodaje pametnih naočara Ray-Ban Meta više se nego utrostručio u odnosu na prethodnu godinu, otkrila je EssilorLuxottica u ponedeljak kao deo najnovijeg izveštaja o zaradi firme.

EssilorLuxottica je izjavila da je uspeh naočara Ray-Ban Meta, izrađenih kao deo partnerstva s Fejsbukovom matičnom firmom koje datira iz 2019, doprineo ukupnoj prodaji u prvoj polovini godine od 14,02 milijarde evra (16,25 milijardi američkih dolara), što predstavlja skok od 7,3 odsto u odnosu na prethodnu godinu, piše CNBC.

- Predvodimo transformaciju naočara kao sledeće kompjuterske platforme, one u kojoj će se veštačka inteligencija, senzorska tehnologija i infrastruktura zdravstvene zaštite bogata podacima spojiti kako bi osnažili ljude i oslobodili naš puni potencijal - rekli su izvršni direktor EssilorLuxottice Frančesko Mileri i zamenik izvršnog direktora Pol di Sajant u zajedničkoj izjavi.

- Uspeh Ray-Ban Meta naočara, lansiranje Oakley Meta Performance AI naočara i pozitivan odgovor na Nuance Audio glavne su prekretnice za nas u ovoj novoj granici - dodaju.

U izveštaju o zaradi, firma je navela da njihove nove pametne naočare Oakley Meta, predstavljene u junu, predstavljaju najnoviju liniju proizvoda koja je proizašla iz partnerstva s firmom za društvene mreže, prenosi Financa ba.

Luxottica poseduje nekoliko poznatih brendova, uključujući Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear i Persol.

U septembru je Meta obnovila dugoročni partnerski ugovor s Luxotticom kako bi u narednoj deceniji sarađivali na razvoju višegeneracijskih pametnih naočara, prema objavi.

(Telegraf Biznis)